16 exercitii fizice pentru femei!

Femeile au nevoie de o activitate sportiva care sa le permita mentinerea siluetei, insa totodata sa nu le dezvolte excesiv musculatura. Va recomandam 16 exercitii pentru femei.

16 exercitii fizice pentru femei! - Exercitii pentru partea inferioara a abdomenului
Exercitiile pentru - Slide 4 din 16
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Vrei sa primesti zilnic informatii despre sanatate, tratamente naturiste si diete? Urmareste-ne pe Facebook!

Discutii despre 16 exercitii fizice pentru femei!

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Kudika incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

am slabit cu slim down (1 comentariu, 1695 vizualizari)
sunt f bune exercitiile fizice,eu recomand tuturor sa fac sport.vroiam sa va impartasesc bucuria mea,eu am slabit 7kg cu slim down in 20zile,am vazut ca da rezultate la toate persoanele,si am vazut...
fitness, piscina, squash, sauna, jacuzzi, masaj! (1 comentariu, 626 vizualizari)
stupefactie...articol fraudat?:-) (3 comentarii, 448 vizualizari)
Produse recomandate

Mai multe produse recomandate din cadouri de craciun pentru iubit »

Galerii Sanatate

4 / 16

Exercitii pentru partea inferioara a abdomenului

Exercitiile pentru partea inferioara a abdomenului, in special segmentele musculare pelviene (cele care va ajuta sa scapati de “burtica”) sunt in general acelea care implica miscarea picioarelor sau se executa cu picioarele intinse: echerul, abdomenele cu picioarele intinse, apropiate si ridicate la 90 de grade fata de sol. In imagine sunt ultimele exercitii exemplificate si se executa astfel: tineti picioarele apropiate si intinse la 90 de grade fata de sol, mainile indoite la ceafa astfel incat sa mentineti coatele departate, apoi va ridicati trunchiul ca si cum ati dori sa ajungeti cu capul la genunchi, dar fara a va misca picioarele.

4.