10+1 exercitii pentru ridicarea si tonifierea sanilor

O arma a frumusetii feminine alaturi de cultura si feminitate este reprezentata de sani. Infdiferent de marimea acestora, important este aspectul lor, astfel ca si sanii mai mari isi pierd frumusetea atunci cand tonicitatea lor scade. Chiar daca natura ne-a inzestrat cu sani frumosi in anii adolescentei, trebuie sa invatam sa le mentinem frumusetea si naturaletea.

10+1 exercitii pentru ridicarea si tonifierea sanilor - Se incepe cu un exercitiu usor. Aveti nevoie de un prosop pe care - Slide 1 din 11
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Vrei sa primesti zilnic informatii despre sanatate, tratamente naturiste si diete? Urmareste-ne pe Facebook!

Discutii despre 10+1 exercitii pentru ridicarea si tonifierea sanilor

Opinia cititorilor nostri este importanta pentru noi, Kudika incurajand publicarea comentariilor voastre. Pe site urmeaza sa isi gaseasca locul numai comentariile pertinente, on-topic, prezentate intr-un limbaj civilizat, fara atacuri la persoane / institutii. Ne rezervam dreptul de a elimina orice comentariu care nu corespunde acestor principii, precum si de a restrictiona accesul la comentarii utilizatorilor care comit abuzuri grave sau repetate.

:)) (1 comentariu, 378 vizualizari)
tipa de la exercitiul nr 6 a exersat prea mult ca a ramas fara sani:)) si imaginea de la flotari e fara sens...cam aiurea tot articolul
Produse recomandate

Mai multe produse recomandate din aparate de masaj & fitness fitness »

Galerii Sanatate

1 / 11

Se incepe cu un exercitiu usor. Aveti nevoie de un prosop pe care il veti prinde cu ambele maini, astfel ca acesta sa formeze o coarda ce trece prin spatele trunciului. Incercati sa prindeti prosopul astfel incat mainile sa fie cat mai apropiate (tinute intinse fara a indoi coatele). Ridicati mainile sus si le lasati pe spate cat mai mult posibil, apoi faceti miscari de balansare stanga dreapta. Puteti simti dureri la nivelul articulatiei umarului, insa sunt normale fiindca exercitiul antreneaza aceasta articulatie, ii creste mobilitatea si rezistenta. Veti face 50 de astfel de balansari.

1.