Frumusetea a avut intotdeauna pretentii ridicate. Daca natura nu ne-a inzestrat cu buze carnoase ori un bust generos, aceasta nu inseamna ca nu vom incerca sa ne conturam corpul in formele ideale.

Femeile in general tind sa suporte anumite modificari corporale influentate in special hormonal, dar si de modul de viata, serviciu, dieta si programul de sport care, de multe ori, este absent. Aceste modificari constau in depozitarea substantelor grase in anumite regiuni: solduri, talie, la nivelul fesierilor, la nivelul bustului precum si in regiunea posterioara a bratelor.

Insa pentru a avea un corp ca decupat din reviste exercitiile fizice si regimul sanatos de alimentatie sunt obligatorii. In privinta soldurilor va prezentam cateva exercitii ideale pentru arderea grasimilor din zona aceasta si pentru dezvolta musculatura necesara pentru obtinerea unor forme feminine si sexy.

Exercitiul 1

Pe o saltea va culcati pe partea laterala a corpului, cu mana dinspre podea indoita. Piciorul dinspre podea este indoit de asemenea, iar celalalt il tineti drept, cu varful intins. Veti face ridicari laterale cat mai inalte posibil si cat mai rapide, insa la coborare nu se va atinge podeaua. Faceti serii de cate 80 de astfel de exercitii.

Exercitiul 2

Citeste si:

Pe aceeasi saltea asezati-va in genunchi, apoi sprijiniti-va in maini. Tineti coloana dreapta si privirea in fata. Ridicati in serii de 50 fiecare picior in lateral, mentinandu-l indoit la 90 de grade. Desi acest exercitiu pare a fi asemanator cu cel de mai sus, totusi succesiunea muschilor implicati in exercitiu este una diferita, la acest exercitiul participand sincron si musculatura taliei, cea a coloanei vertebrale, fesierii precum si muschii trunchiului.

Exercitiul 3

Chiar daca acest exercitiu poate fi putin mai dureros, nu cedati totusi cand simtiti mici intepaturi la nivelul inserctiilor musculare. Asezati-va ca la exercitiul 1: intinse pe o saltea, pe partea laterala a corpului, cu mana si piciorul dinspre podea indoite conform imaginii. Ridicati piciorul ca si la exercitiul 1, insa nu il mai coborati, ci incercati sa prindeti cu mana varful (glezna daca nu reusiti) acestuia (mentnand piciorul drept). Stati astfel minim un minut.

Citeste in continuare »

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Facebook Google Twitter

Aboneaza-te la Kudika sau conecteaza-te prin Facebook pentru a primi periodic articole similare.

Vrei sa primesti zilnic informatii despre sanatate, tratamente naturiste si diete? Urmareste-ne pe Facebook!