Beneficiile uimitoare pentru sanatate cu propolis

Propolisul a declansat o adevarata dezbatere in ultimii ani. Unii oameni sustin ca el face minuni dar altii cred ca e o alta inselatorie a medicinei. Problema este informatia. Propolisul este o substanta cleioasa, puternic aromata, de diferite culori. Are rolul de a apara viata coloniei sub raport fizic, chimic si biologic.

Comunicat de presa xingshenzhuang.ro

Propolisul a declansat o adevarata dezbatere in ultimii ani. Unii oameni sustin ca el face minuni dar altii cred ca e o alta inselatorie a medicinei. Problema este informatia. Cantitatea de informatii despre propolis a fost atat de insuficienta incat unii se intrebau daca merita banii. De-a lungul anilor, desi oamenii au observat beneficiile propolisului, studii recente au inceput sa confirme proprietatile acestui produs.

Propolisul este o substanta cleioasa, puternic aromata, de diferite culori. Are rolul de a apara viata coloniei sub raport fizic, chimic si biologic. Este folosit mpotriva daunatorilor: microbi, mucegaiuri, fungi sau insecte si animale mici (soareci de ex.), care sunt omorate de catre albine si apoi mumificate ntr-un nvelis de propolis. Aceasta este o lista a proprietatilor si a beneficiilor care au fost descoperite in urma studiilor:

Propolis- Proprietati si beneficii

-Propolisul este antiinflamator - s-a descoperit ca propolisul este un bun antiinflamator. El este eficient in tratamentul ranilor si al bubelor.

-Propolisul este antibacterian - proprietatile antibacteriene ale propolisului sunt benefice pentru lupta impotriva bacteriilor din gura. Este adjuvant in tratamentul problemelor dentare. Doctorii chiar utilizeaza solutie de propolis in operatiile dentare. De asemenea, efectul antiinflamator si antibacterian ajuta la tratarea infectiilor tractului respirator.

-Propolisul este antiviral - propolisul este de mare ajutor impotriva focarelor virale