Cancerul: solutia inedita gasita in fructe, dupa 35 de ani de cercetare!

Dupa lungi cercetari ce au durat 35 de ani, doi profesori englezi, Dan Burke si Gerrald Potter, au reusit sa explice la nivel molecular care este legatura dintre consumul de fructe si legume si refacerea celulelor, prin descoperirea salvestrolilor care pot combate canceru

O descoperire cu implicatii de necontestat in prevenirea si lupta cu cancerul, confirma si demonstreaza stiintinfic ceea ce pana acum erau doar supozitii empirice, si anume importanta unui regim bazat pe fructe si legume in prevenirea si lupta cu cancerul.

Salvestrolii: minunea medicala descoperita dupa 35 de ani de studii

Salvestrolii sunt substante pe care plantele le produc in lupta de aparare impotriva agentilor agresivi externi: ciuperci, virusi, bacterii, lumina UV si insecte si actioneaza prin proprietatile lor chimice ca un scut de aparare al plantei. Acesti fitonutrienti sunt folositi si de organismul uman in prevenirea cancerului, dar si in lupta cu maladia deja instalata, dar din pacate nu pot fi produsi de organism si prin urmare trebuie furnizati prin intermediul alimentatiei.

fructele previn cancerul enzima CYP1B1

Un mecanism, care este rar mentionat in studiile de nutritie, arata ca, considerata in momentul de fata un marker universal al celulelor canceroase, este prezenta doar in celulele tumorale si are capacitatea de a converti diferite substante in produsi citotoxici pentru celulele canceroase. Rolul acestei enzime este de a „supraveghea" celula tumorala si de a activa salvestrolii (fitonutrientii din fructe si legume) transformandu-i in substante care declanseaza moartea programata a celulei - cunoscuta sub numele de apoptoza. Cercetarile actuale urmaresc detrminarea enzimei CYP1B1 pentru depistarea si monitorizarea formelor timpurii de cancer.

„Salvestrolii sunt probabil cea mai importanta descoperire in nutritie de la descoperirea vitaminelor! S-au identificat mai mult de douazeci de fitonutrienti (bioflavonoizi, acizi carboxilici, stilbene, stilbenoizi) in legume, plante si fructe, cu numitorul comun de a induce apoptoza in celulele canceroase, dupa activare prin intermediul enzimei CYP1B1. Cercetatorii au numit acest grup de fitonutrienti „salvestroli” – salve inseamna a salva, iar strol este preluat de la cuvantul resveratrol, primul salvestrol studiat. Meritul cercetatorilor consta in faptul ca si-au dat seama ca aceasta enzima nu este doar semnul ca s-a instalat boala, ci au realizat ca este de fapt o enzima salvatoare si au demonstrat ca atunci cand intalneste fitonutrienti din categoria salvestrolilor, enzima transforma salvestrolii in substante toxice care produc moartea programata a celulei canceroase - apoptoza.Un alt atu al salvestrolului este biodisponibilitatea crescuta, adica viteza cu care substanta activa este cedata, absorbita in organism si efectul propriu zis la locul de actiune, respectiv celula canceroasa”, explica farmacist pr. Iuliana Vasilache de la firma Hyperfarm, importatorul produsului Salvestrol.

Studiile sustin functionalitatea salvestrolilor

Pana in prezent, studiile in vitro, au aratat ca salvestrolii induc apoptoza in celulele tumorale derivate din creier, san, prostata, colon, ovar, testicul si tesutul pulmonar. Rezultatele tratamentului (suplimentar) cu extract concentrat de salvestroli la pacientii cu cancer sunt incurajatoare.

S-au realizat mai multe studii de caz in 2007 si in 2010 pe grupuri mici de pacienti cu cancer cu celule scuamoase in stadiul 2, melanom in stadiul 4, cancer de prostata, o forma agresiva de cancer de san in stadiul 3 si un cancer de vezica urinara, dar si cancer de san in stadiul 3, cancer hepatic in stadiul 2, cancer de colon, cancer de prostata recidivat. Printr-o dieta in care li s-au administrat salvestroli, in toate cazurile au fost raportate remisii complete. Echipa de cercetare este convinsa ca natura ne ofera prin hrana un promedicament natural sub forma salvestrolului. CYP1B1 serveste drept enzima salvatoare care metabolizeaza salvestrolul in agenti anticancerosi si ne scapa de celulele canceroase.

Salvestrolii din fructele si legumele prelucrate sunt aproape distrusi

Ceea ce producatorii de fructe si legume in cantitati industriale au omis, sub indemnul profiturilor uriase, este faptul ca prin pesticidele si fungicidele folosite, au scazut proprietatile nutritive si curative ale fructelor si legumelor. Practic, prin pesticizare si tratare cu agenti antifungici plantele nu mai au nevoie sa-si puna in actiune mecanismele naturale de aparare, prin urmare nu mai produc fitoalexine(salvestroli). In plus, consumul de alimente tratate cu pesticide faciliteaza ingerarea de substante cangericene provenite din reziduurile pesticidelor. Alt treilea neajuns al pesticidelor ajunse in organism este chiar inhibarea enzimei CYP1B1, care nu mai este capabila sa activeze si putinii salvestroli furnizati de legumele si fructele agriculturii moderne.

Pentru ca salvestrolii au gust astringent - amarui, nu induc consumul sporit, in comparatie cu un fruct sau o leguma dulce. De aceea, producatorii de fructe si legume elimina aceste substante miraculoase pentru a obtine un produs alimentar incadrat in anumite standarde: cu un calibru bine definit, cu gustul, culoarea si limpezimea alimentelor rafinate, cum ar fi sucurile de fructe sau uleiul de masline. Amar nu inseamna intotdeauna rau.

„Dieta actuala a omului modern contine cu 80-90% mai putini salvestroli decat cea din urma cu 50-100 de ani. Numai alimentele bio (neprocesate) si mancarea raw inca mai contin cantitati relevante de salvestroli. Reducerea salvestrolilor de protectie si cresterea substantelor cancericene din alimente pare sa fi contribuit la cresterea incidentei cancerului in ultimul deceniu, declara Prof. Gerrald Potter vis-a-vis de ultimul studiu legat de importanta salvestrolilor. Gerrald Potter este profesor de chimie farmaceutica la Facultatea de Farmacie din cadrul Universitatii De Montfort din Leicester, Marea Britanie. Aici el coordoneaza Grupul de Cercetare a Medicamentelor Anticanceroase, un grup care se ocupa cu dezvoltarea si descoperirea agentilor tumorali selectivi pentru siguranta tratamentului cancerului”, explica farm. Iuliana Vasilache.

Salvestrol – Puterea fructelor in lupta cu cancerul

Salvestrol este un complex natural conceput de cei doi profesori ce activeaza in domeniul oncologiei Dan Burke si Gerrald Potter, fiind o combinatie de extracte din fructe obtinuta in urma testelor facute in laboratoarele de cercetare, pe tesuturile canceroase din creier, cancer de san, cancer de prostata, cancer de colon,cancer ovarian, cancer de testicule, cancer pulomonar, cancer de sange.

Sub actiunea enzimei CYP1B1, salvestrolii se activeaza in substante citostatice naturale, care forteaza celula tumorala sa moara. Acest mecanism nu afecteaza celulele normale (sanatoase), deoarece enzima este prezenta doar in celulele canceroase. Astfel actiunea este directionata doar pe zona bolnava, fara a avea efecte secundare.

Ingredientele folosite in realizarea acestui produs sunt 100% naturale, dintr-un complex de fructe, incluzand extract de portocala amara, extract de afin, extract de mure, extract de struguri si excipienti din faina de orez. Nici un fruct utilizat nu a fost modificat genetic, tratat cu pesticide sau agenti fungicizi.

Administrarea de Salvestrol se recomandata si in timpul tratamentelor alternative (homeopatie, acupunctura si alte metode naturale). Efectul de reducere a celulelor tumorale din organism duce la un efect general de crestere a imunitatii, lucru care va duce la cresterea eficientei acestor tratamente alternative indiferent daca sunt pentru cancer sau orice alta boala. Salvestrol poate fi consumat concomitent cu terapiile clasice (chimioterapie/radioterapie). Se recomanda a se consuma a doua zi dupa respectivele terapii.

***

Pentru prevenirea cancerului se recomanda pana la 350 puncte/zi, iar pentru persoanele cu risc mai mare (antecedente) se recomanda pana la 1000 puncte/zi, luate in timpul mesei. In lupta cu boala instalata se administreaza intre 2000 si 6000 puncte pe zi (dimineata, pranz si seara , in timpul mesei).

Produsul poate fi comandat online cu transport gratuit de pe www.salvestrol.ro