Kudika
24 Ianuarie 2019

Fiecare mușchi din corpul vostru depinde de magneziu pentru a menține funcționarea corectă a acestui sistem.

lipsa de magneziu

Simptomele lipsei de magneziu

Alimente BOGATE in magneziu, cu efect uimitor: inlatura rapid oboseala!

Cum se testează lipsa magneziului

Alimente bogate în magneziu pentru starea de spirit și memorie

Lipsa de magneziu și problemele digestive

Cum vă ajută magneziul?

Insuficiența cardiacă și spasmele musculare date de lipsa de magneziu

Cauze pentru lipsa de magneziu

Simptomele lipsei de magneziu

Deficitul de magneziu este unul din acele lucruri care înșală medicii. Se pare că există o mulțime de alte condiții, deoarece magneziul este implicat în atât de multe procese. Dacă sunteți deficient, și 80% dintre persoane sunt, efectele variază de la ușoare la grave. Iată semnele cele mai frecvente de magneziu redus:

  • Oboseală
  • Dureri
  • Probleme de dispoziție
  • Crampe musculare
  • Migrene
  • Sindrom premenstrual
  • Modele de somn neregulate și insomnie
  • Insuficiența cardiacă
  • Tulburări musculare și spasme
  • Anxietate
  • Probleme digestive
  • Lipsa poftei de mâncare
  • Constipație
  • Probleme de memorie
  • Depresia
  • ADHD

Lucrul dificil este că puteți avea o deficiență de magneziu și să prezentați unele dintre aceste simptome sau niciunul observabil.

Cum se testează lipsa magneziului

Analizele de sânge pentru magneziu nu sunt cele mai exacte, deoarece corpul dvs. stochează peste jumătate din magneziu în oase și țesuturi moi. Deci, va trebui să vă testați nivelurile de magneziu intracelular, nu magneziuul seric.

Testul RBC (red blood cells) pentru magneziu

Testul RBC pentru magneziu măsoară cantitatea de magneziu stocată în celulele roșii din sânge, pentru a vă da o indicație despre cantitatea de magneziu pe care corpul o are în rezerve în oase și țesuturi moi.

Nivelul optim de magneziu

În cazul în care numerele dvs. ajung sub 6,0 mg / dl, veți dori să ajustați. Dacă rezultatele laboratorului sunt raportate în mmol / l, înmulțiți acest număr cu 2,43 pentru a obține mg / dl și pentru a vedea cât de aproape sunteți de 6,0.

Acesta este un nivel funcțional. Cele mai multe laboratoare raportează o gamă "normală", care vă spune mai multe despre nivelurile de magneziu ale tuturor celorlalți decât vă va spune despre cantitatea pe care organismul trebuie să o aiba ca sa funcționeze corect.

Magneziu pentru starea de spirit, concentrare și somn

La nivel microscopic, puteți vedea o rețea complexă de fire electrice - creierul dvs. funcționează și comunică prin impulsuri electrice. Starea de spirit, claritatea mentală, problemele de atenție și anxietatea par a fi condiții distincte, dar toate au un fir comun: semnalează că mitocondriile, structurile care vă alimentează celulele în creier se luptă.

Se pare că disponibilitatea și echilibrul magneziului determină cât de multă energie produce mitocondria dvs. Energia disponibilă în creier determină cât de clar gandiți, cât de intens vă puteți concentra, cât de calm sau anxios vă simțiți, cât de fericiți sunteți și cum răspundeți la stres. Utilizarea unor cantități adecvate de magneziu va contribui la reglementarea tuturor acestor probleme.

Alimente bogate în magneziu pentru starea de spirit și memorie

Alimentele care contin magneziu impreuna cu triptofan ofera o abordare cu unghi dual pentru a imbunatati starea de spirit si claritatea mentala. Tryptofanul este un precursor al serotoninei, substanța chimică a creierului care te face să te simți fericit, concentrat și calm. Produsele alimentare care conțin atât magneziu cât și triptofan includ:

  • Ciocolata neagra
  • Spirulina
  • Somon

Lipsa de magneziu și problemele digestive, constipația și sindromul premenstrual (PMS)

Când mâncați, alimentele se amestecă cu saliva și acidul gastric pentru a forma ceea ce se numește bolus, o bucată semisolidă de alimente care se mișcă prin sistemul digestiv. Pentru a se deplasa eficient, trebuie să fie moale, iar pentru a fi moale, bolusul trebuie să aibă un conținut suficient de apă. Magneziul atrage apa în intestine și stimulează peristaltismul sau "valurile" contracției și relaxării musculare care mențin totul în mișcare. Fără suficient magneziu, bolusul de alimente se mișcă prin intestine, dar este uscat și rigid. Asta încetinește totul și provoacă constipație.

Cum vă ajută magneziul?

Este crucial pentru faza II detoxifiere în ficat, care neutralizează, de asemenea, excesul de estrogen. În ficat, metaboliții estrogeni sunt transformați în molecule solubile în apă, astfel încât să le puteți scoate rapid. Fără magneziu suficient, acest proces încetinează considerabil.

deficit de magneziufoto: By Dmitriy Khvan, Shutterstock

Magneziul ajută, de asemenea, organismul să producă hormoni sexuali care echilibrează estrogenul, inclusiv progesteronul și testosteronul. Pe deasupra, nivelurile bune de magneziu îmbunătățesc somnul.

Legumele care conțin atât magneziu cât și fibre vă vor ajuta. Adăugați alimente cum ar fi:

  • Spanac
  • Brocoli
  • Anghinare
  • Varză
  • Sparanghel

Insuficiența cardiacă și spasmele musculare date de lipsa de magneziu

Cum și când celulele nervoase lucreaza depinde în întregime de echilibrul electrolitic - concentrația ionilor de sodiu și de potasiu de pe ambele părți ale membranei celulei. O porțiune de electroliți comută locurile când celulelor nervoase trimit impulsuri electrice. Magneziul intră când există dezechilibre..

Fiecare mușchi din corpul vostru depinde de magneziu pentru a menține funcționarea corectă a acestui sistem. Dacă aveți oricare dintre următoarele simptome, este posibil să aveți nevoie de mai mult magneziu pentru ca nervii și mușchii să functioneze împreună:

  • Insuficiență cardiacă, palpitații sau "fluttere"
  • Spasme musculare
  • Crampe musculare
  • Sindromul picioarelor agitate
  • Crampe nocturne, mai ales în timpul sarcinii

Simptomele ca acestea pot avea o altă cauză decât lipsa de magneziu, iar unele condiții sunt grave și necesită îngrijiri medicale.

Pentru simptome musculare scheletice, utilizați magneziu local

Unele forme de magneziu se absorb prin piele, ceea ce face ca magneziul local să fie eficient pentru ameliorarea mușchilor. Pentru crampe sau spasme musculare, pulverizați ulei de magneziu, care nu este de fapt ulei. Este clorură de magneziu, care se simte alunecoasă deoarece este puțin mai bazică decât apa.

O altă soluție locală: faceți o baie cu săruri de epsom, care sunt cristale de sulfat de magneziu. Cât de mult veți absorbi depinde de cât de deficienți sunteți și de alte niveluri de nutrienți ale corpului, în special de vitamina D. Puneți 1-2 cesti de săruri de epsom în baie de câteva ori pe săptămână pentru a obține un impuls și beți multă apă când ați terminat.

Cauze pentru lipsa de magneziu

Dacă aveți deficiența de magnezui, aceste lucruri pot lucra împotriva voastră, privând corpul de magneziu:

Medicamente fără prescripție medicală și cu prescripție medicală. O gamă largă de medicamente, cum ar fi antiacidele, antibioticele, pilulele pentru controlul nașterilor, medicamentele pentru tensiunea arterial.

Conditii medicale. Crohn, tulburări de rinichi, boală celiacă, orice tulburare digestivă, diabet zaharat, acid gastric scăzut și multe altele afectează absorbția și retenția magneziului.

Consumul de alcool. Consumul regulat de alcool vă distruge rezervele de minerale, în special magneziul.

Stres. Stresul aruncă magneziu din interiorul celulelor spre spațiul din exteriorul celulelor, ceea ce face ca rinichii să-l elimine mai repede.

Există 10 sau mai multe forme comune de suplimente de magneziu pe piață, și nu toate tratează aceleași simptome. În general, femeile au nevoie de aproximativ 320 mg de magneziu pe zi, iar bărbații au nevoie de aproximativ 420 mg pe zi.

Foto prima pagina: By Evan Lorne, Shutterstock

Semnele deficitului de magneziu
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: