Inițiativa globală „Nestlé for Healthier Kids” a ajutat 29 de milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă  

Inițiativa globală „Nestlé for Healthier Kids” a ajutat 29 de milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă  
Kudika
23 Mai 2019

Lansată în urmă cu un an de Ziua Internațională a Familiei, inițiativa globală „Nestlé for Healthier Kids” reunește proiecte care au ajutat până la această dată peste 29 de milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă. Programul include intensificarea eforturilor de inovare și reformulare a produselor cu scopul de a reduce cantitățile de zaharuri adăugate, sare și grăsimi saturate, promovând în același timp o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Până în 2030, Nestlé și-a propus să ajute 50 milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă. 

comunicat de presă

Lansată în urmă cu un an de Ziua Internațională a Familiei, inițiativa globală „Nestlé for Healthier Kids” reunește proiecte care au ajutat până la această dată peste 29 de milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă. Programul include intensificarea eforturilor de inovare și reformulare a produselor cu scopul de a reduce cantitățile de zaharuri adăugate, sare și grăsimi saturate, promovând în același timp o alimentație echilibrată și un stil de viață sănătos. Până în 2030, Nestlé și-a propus să ajute 50 milioane de copii să ducă o viață mai sănătoasă.

Nestlé pune accent pe inovarea produselor din portofoliu pentru a satisface nevoile nutriționale ale copiilor. În 2018, compania a lansat la nivel global peste 1.300 de astfel de produse, cu 30% mai mult decât în 2017. În România, inovările de produse se concentrează pe creșterea conținutului de cereale integrale, fibre și un conținut echilibrat de micronutrienți. În acest sens, a fost lansată în 2019, o nouă generație de cereale pentru copii: Cereale Nestlé NaturNes Bio cu gust de biscuiți și Cereale Nestlé NaturNes Bio Grâu și ovăz integral. Ambele produse conțin 28% cereale integrale și 100% cereale bio. De asemenea, noua rețetă NESQUIK ALPHABET conține acum cu 46% mai puține zaharuri față de media categoriei de cereale pentru mic dejun de pe piața din România. Astfel, noul NESQUIK ALPHABET îmbină gustul unic de ciocolată cu nutrienții importanți pentru o alimentație echilibrată: vitamine, minerale și cereale integrale. Gamele noastre de produse culinare destinate familiilor, MAGGI® supe, MAGGI® Felul doi, MAGGI® Ideea Zilei Rețete la pungă pentru cuptor și MAGGI® Ideea Zilei bază pentru paste, conțin doar ingrediente pe care le cunoști și care se regăsesc în bucătăria fiecăruia. Până în prezent, 78% din produsele vândute pe piața din România furnizează pe ambalaje informații despre porția potrivită, pentru a ajuta consumatorii să facă cele mai bune alegeri.

Îmbunătățirile de produse sunt însoțite la nivel local de campanii de educare și conștientizare a importanței unei alimentații echilibrate și a unui stil de viață sănătos. Nestlé România continuă să susțină pentru al optulea an consecutiv, mișcarea națională „Și eu trăiesc sănătos!” – SETS, inițiată de Fundația PRAIS, răspunzând obiectivelor Organizației Mondiale a Sănătății (OMS) privind prevenirea și stoparea obezității infantile, prin implementarea de programe care promovează nutriția echilibrată și activitatea fizică menită să reducă sedentarismul în rândul copiilor și adolescenților. Din martie 2011 și până în prezent, mișcarea națională SETS a desfășurat largi campanii de informare, educare și activare a aproape 180.000 de elevi din ciclul primar din 250 de școli din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca, Ploieşti, Otopeni, Roman și 14 localități rurale, a familiilor acestora și a 3.000 de cadre didactice, promovând stilul de viață bazat pe activități fizice zilnice, o alimentație echilibrată, hidratare, igienă și somn de calitate.

În România, Nestlé a sărbătorit și anul acesta Ziua Internațională a Familiei alături de SOS Satele Copiilor, organizație pe care o susține cu donații în bani și cereale care asigură un mic dejun sănătos pentru toți copiii pe care asociația îi are în grijă în București, Hemeiuș și Cisnădie. Cu sprijinul MAGGI®, voluntarii Nestlé și copiii din satul SOS București și-au exersat abilitățile de grădinărit plantând ierburi aromatice, pentru ca fiecare copil să aibă parte de momente amuzante și să poată beneficia de un plus de gust și aromă în completarea oricărui fel de mâncare.

„Ne bucurăm că Nestlé România a fost alături de SOS Satele Copiilor și anul acesta de Ziua Internațională a Familiei. Prin Nestlé for Healthier Kids, oferim alegeri mai gustoase și mai sănătoase și ne dorim să susținem educația alimentară a acestor copii prin intermediul tutorilor, contribuind la adoptarea unor obiceiuri alimentare sănătoase încă din copilărie. Prin acest parteneriat susținem toți copiii pe care asociația îi are în grijă, asigurându-le în fiecare zi un mic dejun sănătos și gustos”, declară Leszek Wacirz, Country Manager Nestlé România.

Până în 2020, Nestlé s-a angajat la nivel global ca pentru produsele sale:

  • să adauge cel puțin 750 de milioane de porții (80g) de legume și cel puțin 300 milioane de porții (16g) de cereale bogate în fibre, nuci și semințe; în comparație cu 2016, până în acest moment au fost adăugate 170 de milioane de porții de legume și 484 de milioane de porții de cereale bogate în fibre, nuci și semințe;
  • să reducă zaharurile adăugate cu 5%. 10.000 de tone de zahăr au fost eliminate din produse alimentare și băuturi de la 1 ianuarie 2017;
  • să reducă sarea cu 10%;
  • să finalizeze angajamentul luat în 2014 de a reduce grăsimile saturate cu 10% în toate produsele relevante care nu îndeplinesc recomandările OMS.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: