Aceste vesti sunt fantastice pentru iubitorii de dulciuri, iar Sally Ann considera ca putem invata sa integram in dieta noastra ciocolata fara a ne afecta greutatea.

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Mai mult decat atat, Sally Ann ii imparte pe iubitorii de dulciuri in 6 categorii principale, in functie de dependenta acestora pentru dulce.

1. „Dependentii in secret” - sunt cei care par a sta departe de dulciuri, insa consuma prajituri si ciocolata pe ascuns, la ore neobisnuite, savurand izolat alimentele dulci.

2. „Emotionalii” - persoanele singure care deseori folosec ciocolata sau dulciurile pentru a compensa senzatia de singuratate sau chiar depresia.

3. „Stresatii” - acestia sunt cea mai comuna categorie. Stresatii consuma ciocolata ori de cate ori se simt tensionati sau obositi, ca si cand ciocolata sau dulciurile au efect antistres si energizant. Iar aici exista un gram de adevar.

4. „Dependentii ocazionali” - acestia folosesc orice oportunitate, petrecere sau week-end ca scuza pentru a consuma cat de multe dulciuri vor.

5. „Dependentii de zahar” - acestia consuma toata ziua carbohidrati, iar ciocolata zilnic si in cantitati mici, ca o „gustare energizanta”.

6. „Perioada premenstruala” - multe femei stiu despre ce pofta de dulce vorbeste autoarea. Inaintea menstruatiei, cu cateva zile, creste exagerat pofta de dulce si de ciocolata.

In ce consta dieta cu ciocolata?

Sally Ann considera ca dietele prea restrictive sunt greu de urmat si esecul este aproape inevitabil atunci cand incerci sa te abtii de la prea multe placeri alimentare. Autoarea considera ca ar trebui sa nu ne luam chiar orice placere, iar ciocolata chiar poate fi consumata la dieta. Sally Ann ne invata cum sa integram ciocolata in dieta noastra, astfel incat sa ne bucuram de succesul planului nutritonal.

Prima saptamana a dietei presupune scaderea numarului de calorii consumate zilnic, pana la 1200 de calorii permise pentru femei si 1500 de calorii pentru barbati, numar de calorii care se vor mentine si in a doua saptamana.

In plus, in prima saptamana nu se va consuma deloc ciocolata. Sally Ann considera ca in aceasta saptamana trebuie sa detoxifiem organismul si sa eliminam dependenta de dulce, pentru a avea control asupra consumului de ciocolata.

In a doua saptamana este permis consumul unei cantitati mici de ciocolata in fiecare zi.

Alimentele permise la dieta constau in special in legume si lactate usoare, degresate. Sunt eliminate alimentele si preparatele bogate in grasimi sau carbohidrati.

Programul de sport

Dieta cu ciocolata include si un program obligatoriu de miscare care consta in 20 de minute de exercitii zilnice. Autoarea explica faptul ca fara sport succesul dietei poate fi compromis.

Cat slabesti cu dieta cu ciocolata? Sally Ann spune ca se pot pierde pana la 7 kg in 2 saptamani.

Foto: femeie blonda, mancand dulciuri - shutterstock.com

Esti dependenta de ciocolata? Iata 7 trucuri salvatoare
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: