Sursa: Garbo.ro

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Iata de ce, nu ar fi deloc o exagerare sa spunem despre cirese ca sunt fructele copilariei si poate, cele mai iubite. Iar un sfat recurent printre nutritionisti din intreaga lume este acela de a ne hrani in special cu alimente specifice zonei unde traim si sa profitam de sezonul fiecaruia.

copil, cirese, copilarie

Foto: Shutterstock.com; copil, cirese, copilarie

Foto homepage: Shutterstock.com; copil cirese, copilarie

Ciresele sunt bogate in zaharuri, mai ales fructoza, au multe de saruri minerale benefice, intre care potasiul, fosforul, calciul, sodiul, magneziul, clorul, fierul, cuprul, magneziul si cobaltul, dar si vitamine, cu precadere Vitamina A.

Proprietati terapeutice ale cireselor

Fiind primele fructe care se coc, vestind vara ne bucura foarte tare dar sunt si foarte importante fiindca ciresele sunt fructe care furnizeaza multa energie si multa vitalitate organismului nostru.


1. Ciresele nu ingrasa si ajuta in curele de slabire

Ciresele nu ingrasa pentru ca se Numara printer alimentele cu calorii negative. Adica, corpul tau consuma mai multa energie ca sa le digere decat numarul de calorii pe care acestea le au. De aceea, ciresele sunt recomandate in curele de slabire si detoxifiere. Sa profitam de cirese!!

cirese, suc de cirese

Foto: Shutterstock.com; cirese, suc de cirese

2. Consumul de cirese reduce riscul de diabet

Ciresele au un indice glicemic de 22, mai mic decat strugurii (46) sau caisele (57), piersicile (42), afinele (40) sau prunele (39). Astfel, ciresele sunt cea mai buna optiune pentru o gustare, in comparatie cu multe alte frcucte, mai ales in cazul diabeticilor.

3. Ciresele te ajuta sa dormi mai bine

Daca ai insomnii, sucul de cirese inainte de culcare este solutia! Bea suc de cirese cu 30 de minute inainte de a masa ta de seara. Ciresele sunt practic, o buna sursa de melatonina.


4. Consumul de cirese ajuta memoria

Ciresele sunt unele dintre cele mai bune fructe pentru functionarea memoriei, datorita compozitiei bogate in minerale.

5. Consumul de cirese reduce riscul atacului de cord

Ciresele detin si beneficii cardiovasculare, au aratat mai multe studii. Antocianina, substanta care da culoarea rosie a cireselor ajuta la reducerea factorilor care provoaca cresterea colesterolului, presiunii in sange si diabetul. Citeste continuarea articolului pe Garbo [...]

5 masti de fata cu CIRESE pentru un ten RADIANT
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: