Sursa: Garbo.ro

Alternative sanatoase la diete miraculoase

Este vorba despre obiceiuri sanatoase de viata si nu despre dieta, spune Dr. Ernest Brown, intr-un articol pentru Mind Body Green.

Medicul ne da cateva sfaturi simple, pe care le putem integra in viata de zi cu zi, pentru o stare generala de sanatate.

  • „Ca si medic, le spun adesea pacientilor mei ca felul cum mananca este la fel de important precum ceea ce mananca.” - Dr. Ernest Brown.

Iata 5 obiceiuri simple cu ajutorul carora poti crea un stil de viata sanatos care sa aiba un impact pozitiv asupra starii tale generale de bine:

1. Evita sa mananci la fast-food

Poate fi tentant sa mananci ceva repede, intr-un fast food sau restaurant, dar studiile au aratat ca astfel de mese fac mai mult rau decat bine. Pentru ca portiile au mai putini nutrienti, sunt mai mari si sunt preparate in moduri care le fac sa para apetisante, dar nu sunt in mod necesar bune pentru noi. O metoda eficienta care sa va ajute sa evitati sa mancat fast-food, este sa va pregatiti pachetele cu mancare de acasa.

Foto: Flickr/ blair_25

2. Fa-ti un program pentru masa

Cand mananci este la fel de important ca ce mananci. Daca esti predispusa la gustari de noapte, ori daca mesele din timpul zilei nu sunt bine structurate, si daca mai sari peste mese, atunci este timpul sa te gandesti la un program. Cercetarile arata ca obiceiul de a manca tarziu seara ingreuneaza procesul pierderii in greutate, pe termen lung, in timp ce lipsa unui program strict pentru mesele de peste zi, iti afecteaza ritmul circadian.

Asa incat este bine sa:
- Iti stabilesti un program. Alege o ora pentru micul-dejun, pentru pranz si pentru cina si tine-te de el.
- Nu sari peste micul dejun. Sa mananci mai multe calorii dimineata iti da mai multa energie si te ajuta la activitatile pe care le ai de facut in prima parte a zilei.
- Gaseste modalitati ca sa te poti tine de program. Daca ai tendinta de a te aglomera peste zi si sa sari peste mese, pune-ti alarme sau organizeaza-ti activitatile zilei in functie de mese.
- Adaugand o structura felului cum te hranesti te ajuta si sa iti limitezi dorinta de a manca si iar a manca. Daca iti desfasori necesarul caloric pe durata intregii zile, te vei simti mai putin infometata si cu mult mai energica intre mese.Citeste continuarea articolului pe Garbo.ro

Nutritionistii ne invata 10 pasi pentru o alimentatie sanatoasa
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: