Sursa: Garbo.ro

Dieta Sonoma - dieta care te subtiaza rapid si te slabeste ca la Pacific

Se spune ca micul dejun este cea mai importanta masa a zilei, asadar, trebuie sa fie si cea mai bogata. Pranzul este iarasi un punct vital in alimentatia zilnica, asa ca si aici trebuie sa consumi ceva consistent. Gustarile sunt la alegere, atata timp cat sunt sanatoase si isi indeplinesc scopurile nutritionale.

In ceea ce priveste cina, lucrurile se complica un pic. Tot auzi ca ar trebui sa mananci ceva usor, care sa se digere repede, ceva sa nu te baloneze, ceva care sa nu fermenteze si ceva care sa nu iti ofere energie prea multa, pentru a putea avea un somn linistit. Si uite asa, aria alimentelor premise pentru cina se restrange.

Sigur ca sunt foarte multe alimente ce pot fi consumate inainte de culcare (cu minim trei ore pentru ca procesul digestiv sa aiba timp sa isi faca treaba), dar sunt cateva alimente ideale pentru aceasta masa.


Cereale integrale

Pastele din faina integrala si orezul brun sunt alimente pe care le poti consuma seara fara sa iti faci probleme pentru kilogramele in plus, sau pentru bunastarea stomacului tau. Acestea au un proces rapid de digestie si nici nu favorizeaza balonarea excesiva.


Carne slaba

Carnea de peste, puiul sau curcanul pot fi consumate la masa de seara daca ai un stil de viata activ si daca faci miscare pe parcursul zilei. Proteina animala, fie ea si slaba, ajuta la refacerea tesutului muscular, iar procesul de digestie este mai rapid decat in cazul carnurilor grase.


Lactate

lactate, cereale integrale

Iaurtul ajuta digestia, iar branza slaba de vaci este ideala pentru o masa rapida de seara. Un pahar de lapte cald te poate ajuta sa adormi mai repede, iar digestia va fi una linistita. Citeste continuarea articolului pe Garbo >>

Foto: Pixabay

Farmacia lui Dumnezeu: Alimente care se aseamana organelor
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: