Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: bitt24 / Shutterstock

Magneziul este un important antidot impotriva stresului, cel mai puternic mineral de relaxare disponibil. Este folosit adesea in camera de garda, la urgente, de la cazuri de aritmie si travaliu prematur si pana la colonoscopie. Nu trebuie insa sa ajungi la spital pentru a beneficia de efectul miraculos al mgneziului.

Gandeste-te la magneziu ca la un mineral de relaxare. Tot ceea ce este dureros, iritabil, intepenit si rigid - fie ca este o parte a corpului sau chiar o stare de spirit - este un semn de deficit de magneziu. Magneziul ajuta celulele sa produca energie si muschii sa se relaxeze.

Cand ai mancat ultima data alge marine, legume verzi, nuci si fasole? Daca o faci zilnic, felicitari. Ai parte de un aport suficient de magneziu. Daca nu, da fuga la magazin. Cu atat mai mult daca te confrunti cu crampe musculare sau convulsii, insomnie, iritabilitate, sensibilitate la zgomote puternice, anxietate, palpitatii, angina, constipatie, spasme anale, dureri de cap, migrene, oboseala cronica, astm,
pietre la rinichi, diabet, obezitate, osteoporoza, tensiune arteriala crescuta, crampe menstruale, vezica urinara iritabila, sindromul colonului iritabil, probleme la inghitire.

Stilul modern de viata face sa pierdem repede putinul magneziu pe care il asimiliam din alimentatia. Alcool in exces, sarea, cafeaua, transpiratia abundenta, stresul prelungit sau intens, diareea cronica, menstruatia excesiva, diureticele, antibioticele si alte medicamente duc la pierderea de magneziu. Vitamina B6, vitamina D si seleniul ajuta absorbtia de magneziu.

Prin urmare, incearca sa limitezi cat mai mult posibil pirerderile de magneziu. Evita consumul de cafea bauturi carbogazoase, zahar si alcool. Invata cum sa practici relaxarea activa. Discuta cu doctorul tau si verifica daca nu cumva nedicamentele pe care le iei genereaza peirderea in magneziu. Daca raspunsul este afirmativ, roaga-l sa iti gaseasca alternative.

Consuma alimente bogate in magneziu. Printre acestea, caju, nuci braziliene, boabe de soia, rez brun, smochine, curmale, avocado, patrunjel, usturoi, cocos, germeni de grau, tofu, fasole, alune de padure.

Ia suplimente alimentare bogate in magneziu. 400 pana la 1000 mg zilnic sunt suficiente.

Nu in ultimul rand, fii atenta la gandurile si emotiile tale. Cu cat vei reusi sa mentii o stare de spirit pozitiva mai mult timp, cu atat mai usor va fi pentru corpul tau sa se mentina sanatos si plin de energie.

7 Alimente bogate in MAGNEZIU
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: