Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

7 Alimente bogate in MAGNEZIU

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

insomnieCopyright interior si prima pagina: Koldunov / Shutterstock

Nu este un secret ca doua cesti de cafea baute inainte de culcare te vor face sa te perpelesti toata noaptea. Cafeina nu este insa singurul ingredient care are acest efect. O serie de alimente cunoscute ca fiind sanatoase fac parte din aceasta categorie. Iata cinci dintre acestea.

Cruciferele

Cine ar fi ghicit vreodata ca broccoli si conopida pot cauza insomnie? Acest tip de legume sunt printre cel mai greu de digerat deoarece contin o cantitate mare de fibre insolubile. Consumul acestora inainte de culcare iti va forta corpul sa lucreze la digestia produselor alimentare in loc sa se pregateasca pentru somn.

Ciocolata neagra

Ciocolata neagra contine aproape la fel de mult cofeina ca o ceasca de cafea dar si tirozina, un aminoacid care stimuleaza organismul, ceea ce face si mai dificil sa adormi

Sosul de rosii

Sosul de tomate este nelipsit din multe feluri de mancare, mai ales cele italiene, cum ar fi spaghete, pizza, lasagna. Rosiile contin vitamine importante, minerale si antioxidanti, dar sunt si foarte acide, ceea ce poate duce la arsuri la stomac si indigestie. Incearca sa consumi tomate cu cateva ore inainte de culcare pentru a evita orice simptome de reflux de acid.

Carnea rosie

In medie, carnea se digera cu pana la 24 de ore mai greu in comparatie cu alimentele bogate in fibre. Evita consumul de carne de vita si porc inainte de culcare. Opteaza pentru pui sau peste care sunt mult mai usor de digerat. Tine minte ca dietele bogate in proteine sunt asociate cu aparitia apneei in somn prin urmare asigura-te ca manaci o cantitate adecvata de fibre pentru a-ti mentine dieta echilibrata.

Alimentele picante

La fel ca si rosiile, alimentele picante pot declansa arsuri la stomac si indigestie, ceea ce face dificil sa ai un somn odihnitor. De asemenea, acestea stimuleaza metabolismul si cresc temperatura corpului, ceea ce nu este tocmai indicat inaintea somnului. Prin urmare, asigura-te ca mananci picant cu cel putin cateva ore inainte de culcare. Astfel, organismul tau va avea timp sa le digere in mod corespunzator.

Lista celor 30 de ALIMENTE cu calorii NEGATIVE
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: