Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: photosimysia / Shutterstock

Graul a capatat o reputatie proasta in ultima vreme dar asta nu neaparat datorita glutenului ci faptului ca a fost gresit inteles. In cartea sa "Eat Wheat", autorul John Douillard expune noua adevaruri despre grau care ti-ar putea schimba perceptia asupra glutenului.

1. Nu graul este problema, ci digestia

Din 1961 - atunci cand FDA a pus colesterolul pe lista nutrientilor problematici, grasimile bune au fost inlocuite cu unele artificiale, greu de de digerat. Acest lucru a dus la probleme de digestie si la epidemia de pre-diabet cu care se confrunta lumea vestica.

2. Extra consum de grau

Glutenul nu este o otrava ci o proteina mai greu de digerat care nu este facuta sa fie mancata de trei ori pe zi, 365 de zile pe an, ani la rand. Omenirea mananca gluten de patru milioane de ani incoace. Imagineaza-ti efectele.

3. Graul se recolta intial toamna

Graul este menit sa fie consumat iarna, nu tot timpul anului. In organismul nostru exista enzime care se dezvolta in timpul iernii, pentru a ajuta organismul digere acest produs alimentar de sezon.

4. Paine facuta pe repede inainte

Painea de buna calitate se face chiar in trei zile sau chiar mai mult daca luam in considerare procesul de fermentatie al aluatului.

5. Painea adevarata nu mai este buna in maxim doua zile

O paine cinstita va fi buna de aruncat la gunoi dupa maxim doua zile, atunci cand isi schimba gustul sau se intareste. Insa, asa cum ai constatat, painea feliata rezista chiar si o saptamana. Ingredientele procesate nu pot fi mancate de bacteriile care distrug painea adevarata. De ce am manca-o noi?

6. Painea sanatoasa ar trebui sa aiba doar ingrediente usor de recunoscut

Acestea sunt graul, sarea sau apa. Ingredintele trebuie sa fie organice pentru fi digerate usor.

7. Alimentele procesate creeaza probleme digestive

Acestea pot duce la intolerante alimentare la multe alimente. Evitarea alimentelor procesate este primul pas pentru a revigora digestia si a incepe sa se bucuri de alimentele fata de care ai manifestat intoleranta

8. Digestia deficitara provoaca congestie limfatica

Acest lucru duce la oboseala precum si multe dintre simptomele asociate sensibilitatii la gluten precum crestere in greutate, balonare, gaze si multe altele.

9. Digestia defectuoasa a graului si lactatelor poate fi cauzata de un exces sau o lipsa de acid gastric

Fara cantitatea corespunzatoare de acid gastric, graul, produsele lactate, precum si o serie de alte produse alimentare nu vor di digerate.

Snacksuri si dulciuri fara gluten pentru persoane cu alergii
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: