3 obiceiuri importante pentru a slabi

3 obiceiuri importante pentru a slabi

Ne tot legam de diete atunci cand ne dorim o silueta ca in reviste, insa adesea acestea nu dau rezultate. Nu contest ca nu ar fi bine gandite, exceptand dietele de infometare sau cele drastice (care duc la avitaminizare sau au foarte putine calorii), insa probabil undeva se strecoara cateva greseli.

Ne tot legam de diete atunci cand ne dorim o silueta ca in reviste, insa adesea acestea nu dau rezultate. Nu contest ca nu ar fi bine gandite, exceptand dietele de infometare sau cele drastice (care duc la avitaminizare sau au foarte putine calorii), insa probabil undeva se strecoara cateva greseli.

Pentru a va recapata silueta trebuie sa va formati cateva obiceiuri esentiale.

1. Sportul

Oricate diete ati urma, fara sport nu veti reusi sa aveti rezultate pe termen lung. Dietele au rolul ca pentru o perioada de timp sa mobilizeze depozitele adipoase, insa singurul care mentine greutatea cat mai aproape de normal este sportul. In lipsa acestuia surplusul de kilograme reapare. Se spune ca dieta slabeste si sportul mentine. Incercati sa va creati un obicei de a merge pe jos in fiecare seara sau chiar de a alerga, de a va grabi de fiecare data cand va deplasati (de la piata, spre serviciu, la cumparaturi), incercati sa folositi cat mai putin scarile rulante si liftul.

2. Ce mancati si cat mancati.

Infometarea ingrasa, chiar daca suna paradoxal. Daca organismul nu primeste nutrienti considera ca urmeaza o perioada de criza si incepe sa depoziteze orie primeste si sa limiteze pe cat posibil consumul de energie. Corect este sa va formati un obicei prin care sa mancati de patru ori pe zi, a treia masa reprezentata doar de fructe sau legume. Cantitatea alimentelor la masa este destul de mica: o felie de paine, daca mancati friptura sa nu depaseasca dimensiunea palmei, un bol mic de supa este suficient, nu mancati mai mult de doua feluri de manacre (cu tot cu desert) la o masa si alegeti alimentele sanatoase: evitati prajelile, grasimile animale (mezeluri, carne de porc), optati pentru cat mai multe salate. In locul dulciurilor puteti consuma miere sau fructe.

3. "Educarea" poftelor

“Educarea” poftelor se refera in primul rand la crearea unor obiceiuri de evitare, mai putin de abstinenta. Este greu sa te lupti cu poftele, nu-i mai bine sa eviti posibilitatea de a le avea? Asadar, mai important este sa evitati cumparaturile dese. Le faceti o data la una-doua saptamani, iar cand ajungeti in supermarket este obligatoriu sa fiti satuli, sa fi mancat in prealabil, altfel veti fi tentati sa cumparati tot magazinul. De asemenea evitati sa intrati pe raioanele de dulciuri si mezeluri. Umblati mai mult printre fructe, legume, lactate, branzeturi, masline etc. Un alt sfat este sa va faceti de acasa o lista cu tot ceea ce aveti nevoie si sa incercati pe cat posibil sa o respectati. Daca aveti posibilitatea, trimiteti alt membru al familiei la cumparaturi.

Nu stationati in fata vitrinelor magazinelor alimentare sau ale cofetariilor si excludeti total mancarea de la fast-food din regimul vostru.

Vizionare placuta


Kudika
18 Martie 2009
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri