Kudika
31 Martie 2010

Surplusul de kilograme aduce multe neajunsuri, atat estetice, cat si in privinta sanatatii fizice si psihice. De asemenea surplusul de kilograme creste riscul unor afectiuni, cum ar fi hipertensinea arteriala, diabetul zaharat, infertilitate etc.

Surplusul de kilograme aduce multe neajunsuri, atat estetice, cat si in privinta sanatatii fizice si psihice. De asemenea surplusul de kilograme creste riscul unor afectiuni, cum ar fi hipertensinea arteriala, diabetul zaharat, infertilitate etc.

bicicletaCum orice dieta necesita atasat si un program de exercitii fizice, vi le recomandam pe cele care determina cel mai mare consum de energie. Sunt recomandate in special exercitiile cardio.

1. Mersul rapid
Mersul rapid pe banda sau pe jos timp de jumatate de ora poate face minuni. Se recomanda mersul cu pasi mari si rapizi, la o viteza de aproximativ 7 km/ora (daca mergeti la sala, puteti selecta pe banda aceasta viteza). Desi este obositor, tonifica marea majoritate a muschilor corpului si totodata consumul mare de calorii va apropie mai rapid de silueta dorita.

2. Bicicleta
Bicileta este ideala atat pentru intarirea musculaturii picioarelor, a feselor, cat si pentru eliminarea surplusului de kilograme. De asemenea bicicleta reprezinta cel mai bun exercitiu pentru incalzirea articulatiilor genunchiului, acele articulatii care au cel mai mult de suferit in cazul surplusului de kilograme, sustinand cea mai mare greutate a corpului.

3. Exercitiile cu mingea
Mingea de fitness este obositoare, dar asigura obtinerea rezultatelor dorite. Va recomandam exercitiile pentru abdomen efectuate cu mingea de fitness. Va asezati pe spate pe izopren si o alta persoana (de obicei instructorul) va sta in fata voastra pentru a va prinde mingea atunci cand o aruncati. Intai duceti mainile pe spate, apoi le aduceti in fata si aruncati mingea. Sunt recomandate trei serii a cate 20-30 de aruncari.

aerobic4. Aerobica
Exercitiile de ridicare a mainilor si picioarelor pe un ritm muzical rapid consuma un numar mare de calorii si tonifica intreaga musculatura a corpului. Sunt solicitante, insa veti obtine formele dorite. Totodata intaresc sistemul cardio-vascular si oxigeneaza tesuturile, pastrand tineretea, revitalizand si intarind sistemul imunitar.

5. Exercitiile la sol
Exercitile pe izopren pentru abdomen, extensiile pentru spate si fesieri precum si toate tipurile de exercitii cu picioarele care se fac la sol sunt deosebit de utile pentru eliminarea grasimilor din zona taliei, a fesierilor si a coapselor. Totodata slabiti si dobanditi forme usor musculare, frumoase, iar pielea capata fermitate. Aceste exercitii sunt utile si in eliminarea inesteticului aspect de “coaja de portocala”.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: