Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Pe 11 Iunie, ne vedem la Bucuresti Fitness Festival!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Si in fitness, ca si in muzica exista hituri de un sezon. Exista insa cateva elemente de succes, care sunt pe val de ani de zile. Printre acestea yoga si ciclismul – „cycling” - in sala. Peste 250,000 de biciclete sunt utilizate in cluburile din intreaga Europa, transformand acest tip de fitness de grup intr-un must have al oricarui club care se respecta.

Foto interior si prima pagina: Pindyurin Vasily / Shutterstock

Nu mai este un secret ca practicarea unei activitati cardiovasculare constante contribuie la imbunata irea sanata ii iar orele de cycling reprezinta o alternativa excelenta la activita ile aerobice de mare impact. Edmund Burke, reputat sepecialist in fitness, spune ca “cyclingul este un excelent antrenament cardio, intr-un mediu sigur care pune accent pe siguran a i rezultatele participan ilor. In plus, exerci iile efectuate in grupuri mai mari ii motiveaza pe participanti si le mentin interesul.”

In cluburile din Romania au patruns de cativa ani bune clase de fitness concepute de unii dintre cei mai experimentati instructori din lume pentru a le asigura partcipantilor un antrenament eficient si lipsit de risc. In majoritatea cazurilor, programele oferite fac mai mult decat sa transpuna experien a ciclismului din aer liber.

O ora buna de cycling se masoara si dupa modul in care instructorii ii ajuta pe participanti sa se familiarizeze cu principii de antrenament in ciclism precum controlul cadentei si al pulsului, pentru a-i ajuta sa isi atinga obiectivele de fitness si sa obtina rezultate. Miscarile sunt usor de invatat si se desfasoara in ritmul muzicii caci beat-ul muzicii este cel care genereaza frecventa pasului.

Diferitele tehnici de pedalare simuleaza urcarea unui deal, coborarea unei pante sau suprafete intinse. Cu putina imaginatie, te poti gasi deodata pedaland printr-o padure, pe un deal sau pe o culme montana. Numai ca in sala de cycling se afla cineva langa tine, respectiv instructorul, care te ajuta sa iti atingi obiectivele, si se asigura ca postura corpului i tehnicile de pedalare sunt corecte

Oricine poate participa la clasele de cycling. caci muzica, instructorul si atmosfera ii motiveaza in egala masura pe barba i si femei, indiferent de nivelul lor de fitness. Antrenamentele dau roade, fiecare participant fiind liber sa aleaga gradul de intensitate la care doreste sa lucreze pentru a-si atinge oboiectivele. Practicare cycling-ului are un efect minim asupra incheieturilor, iti intareste muschii si iti imbunatate te capacitatea de coordonare.

Ce zici, ne vedem saptamana viitoare la cycling?

>> Daca nu ai timp sa mergi la sala, poti gasi aici cateva modele de biciclete pentru cycling indoor

Participa la Conventia Internationala de Fitness editia a 7-a by Fitness Scandinavia
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: