Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Aqua Gym, cel mai fun mod de a scapa de celulita

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: g-stockstudio / Shutterstock

1. Stabileste care iti sunt asteparile. Apoi alege genul de activitate pe care il vei desfasura: pilates, yoga, ore de aerobic, antrenament in sala de forta sau o combinatie din toate. In in calcul cat de mult sport ai facut pana in prezent si forma fizica in care te afli.

2. Poarta echipament adecvat. Alege haine comode, in care te simti confortabil si care lasa pielea sa respire. Incaltamintea adecvata amortizeaza impactul cu solul si iti protejeaza incheieturile.

3. Nu pleca la sala fara o sticla de apa plata. Evita apa rece deoarece iti vei forta corpul sa consume energie pretioasa pentru a o incalzi. Nu uita sa bei apa inainte, in timpul si dupa antrenament.

4. Nu merge niciodata la sala cu burta plina. Mananca cu cel putin o ora si jumatatea inaintea antrenamentului.

5. Nu intarzia la clasele de aerobic. Cea mai importanta parte a unei clase de aerobic este introducerea, cand instructorul ii ajuta pe participanti sa inteleaga despre ce este vorba si sa isi aseze echipamentul, daca este cazul.

6. Respira. Coreleaza-ti miscarile corpului cu felul in care inspiri si expiri. Respiratia este o functie esentaila a corpului nostru. O respiratie superficiala duce la un deficit de oxigen in organism. Aceasta poate genera senzatia de ameteala si dureri de cap.

7. Fii atenta la tehnica fie ca participe la clase de grup sau lucrezi individual. Te va ajuta sa atingi o forma excelenta intr-un timp relativ scurt si va preveni accidentarile.

8. Nu te opri niciodata in mijlocul efortului cardio. Incetarea efortului atunci cand ritmul cardiac este foarte mare iti poate afecta inima, la propriu. Asigura-te ca ai timp pentru cool-down la sfarsitul antrenamentului.

9. Alcatuieste-ti un program de mers la sala si respecta-l. Nu exagera dar nici nu trage chiulul. Include activitati fizice - precum yoga dimineata, alergari usoare sau exercitii bazate pe greutatea corporala chiar si in timpul vacantelor sau a deplasarilor in interese de serviciu.

5 Trucuri pentru rezultate la sala
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: