9 trucuri pentru rezultate WOW in gym

9 trucuri pentru rezultate WOW in gym
Kudika
29 Septembrie 2016

La fel ca succesul in cariera sau relatii personale, un corp frumos si armonios se obtine prin perseverenta si o abordare potrivita. Altfel, mersul la sala se poate dovedi o pierdere de vreme. Ti-am pregatit noua trucuri care sa te ajute sa profiti la maxim de timpul petrecut acolo. Plus un bonus: nu uita sa te simti bine si sa te bucuri de momentele in care ai grija de tine

Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: g-stockstudio / Shutterstock

1. Stabileste care iti sunt asteparile. Apoi alege genul de activitate pe care il vei desfasura: pilates, yoga, ore de aerobic, antrenament in sala de forta sau o combinatie din toate. In in calcul cat de mult sport ai facut pana in prezent si forma fizica in care te afli.

2. Poarta echipament adecvat. Alege haine comode, in care te simti confortabil si care lasa pielea sa respire. Incaltamintea adecvata amortizeaza impactul cu solul si iti protejeaza incheieturile.

3. Nu pleca la sala fara o sticla de apa plata. Evita apa rece deoarece iti vei forta corpul sa consume energie pretioasa pentru a o incalzi. Nu uita sa bei apa inainte, in timpul si dupa antrenament.

4. Nu merge niciodata la sala cu burta plina. Mananca cu cel putin o ora si jumatatea inaintea antrenamentului.

5. Nu intarzia la clasele de aerobic. Cea mai importanta parte a unei clase de aerobic este introducerea, cand instructorul ii ajuta pe participanti sa inteleaga despre ce este vorba si sa isi aseze echipamentul, daca este cazul.

6. Respira. Coreleaza-ti miscarile corpului cu felul in care inspiri si expiri. Respiratia este o functie esentaila a corpului nostru. O respiratie superficiala duce la un deficit de oxigen in organism. Aceasta poate genera senzatia de ameteala si dureri de cap.

7. Fii atenta la tehnica fie ca participe la clase de grup sau lucrezi individual. Te va ajuta sa atingi o forma excelenta intr-un timp relativ scurt si va preveni accidentarile.

8. Nu te opri niciodata in mijlocul efortului cardio. Incetarea efortului atunci cand ritmul cardiac este foarte mare iti poate afecta inima, la propriu. Asigura-te ca ai timp pentru cool-down la sfarsitul antrenamentului.

9. Alcatuieste-ti un program de mers la sala si respecta-l. Nu exagera dar nici nu trage chiulul. Include activitati fizice - precum yoga dimineata, alergari usoare sau exercitii bazate pe greutatea corporala chiar si in timpul vacantelor sau a deplasarilor in interese de serviciu.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri