Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: Syda Productions / Shutterstock

In opinia mea, o saptamana activa ar trebui sa includa pe langa miscare in aer liber, innot, antrenament in sala de forta, si ore de fitness de grup din cateva motive clare.

Motivatie. Atunci cand sunt intr-o camera plina cu oameni pusi pe treaba, parca lucrez mai cu spor. Energia este, dupa cum bine stii contagioasa, iar participantii la ora ma stimuleaza sa lucrez mai bine. Recunosc ca, fara sa vreau, ma uit in oglinda nu doar la cel fac eu dar si la ce fac ceilalti si parca nu-mi vine sa ma las mai prejos (cred ca de vina este asecndentul).

Indrumare.Orele de fitness de grup imprumuta ceva din antrenamentele cu antrenor personal in sensul ca exercitiile sunt executate sub supravegherea unui instructor. Acesta va avea grija sa te corecteze daca nu faci ceva corect. Desigur, pentru binele tau.

Networking. Merg la sala de cativa ani buni si iti pot spune ca instructorii din Bucuresti sunt bine pregatiti si stiu sa interactioneze cu participantii la ore. Majoritatea stiu sa se faca placuti, ceea ce conteaza enorm. In timp, se formeaza amicitii intre participantii la clase iar mersul la sala devine o ocazie placuta de a revedea oameni care iti sunt simpatici.

Eficienta. De multe ori, 45 sau 30 de minute de antrenament de fitness de grup pot fi mai eificiente decat doua ore petrecute de una singura in sala de forta. Programele sunt gandite in asa fel incat sa solicite anumite grupe musculare si sa aiba un anumit efect. Prin urmare, si rezultatele sunt pe masura.

Muzica. Daca iubesti muzica si bati ritmul din picior atunci cand stai la masa, in restaurant, atunci orele de fitness de grup sunt pentru tine. Toate exercitiile se fac in ritmul muzicii. Am auzit diverse piese si stiluri muzicale, de la rock pana la dance.

Coordonarea. Multe dintre orele de fitness de grup se bazeaza pe coregrafii. Desi poate parea greu la inceput, in timp va deveni usor. Vei constata o imbunatatire a capacitatii tale de a-ti coordona corpul dar si a echilibrului.

Pe 11 Iunie, ne vedem la Bucuresti Fitness Festival!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: