Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Tot ceea ce tine de postura corporala incorecta, kilograme in plus, dureri musculare si osoase reflecta modul in care traim. Atunci cand sunetem sedentare, ne pierdem vigoarea. Atunci cand profesia ne obliga sa efectuam anumite miscari in mod repetat sau sa adoptam o anumita postura corporala, muschii implicati acumuleaza tensiune iar riscul de accidentare sporeste.

Evident ca un mod de a contrabalansa aceste efecte negative este de a face si alte miscari care sa actioneze ca o contrapondere la cele pe care le efectuam zilnic.

Pe langa miscare, in fitness intervine rezistenta si coordonarea, asa cum o dieta bazata pe alimente sanatoase este completata cu vitamine si alte suplimente nutritive. Dupa cum “a tine cura de slabire “ nu mai este la moda iar obiceiurile alimentare ‘santoase’ sunt pe val, cat de bine se misca o persoana in viata de zi cu zi depinde de cat de des si de intens lucreaza in sala de antrenament.

Celor care au regim de viata sedentar care duce la acumularea tensiunilor, li se recomanda acele exercitii fizice care solicita un aport mare de energie. Printre acestea, orele de fitness de grup de tip kick-box, aerobic dance sau chiar kangoo jumps. Antrenamentele de forta de tip circuit (parcurgerea unui anumit numar de aparate fara pauza) sunt la fel de eficiente.

Exrcitiile lente precum Pilates, Yoga sau miscarile de stretching obligatorii la sfarsitul oricarui tip de antrenament, au darul de a crea un contrapunct esential intr-un stil de viata alert. Acestea iti confera gratie, o capacitate sporita de coordonare precum si armonie corporala. Multi oameni se simt si arata mai tineri in urma practicarii acestui tip de miscare. De asemenea, sunt mai calmi si mai echilibrati decat majoritatea persoanelor.

Intrebarea este care din aceste doua variante ti se potriveste ?

Cel mai bine este sa faci un mic de research personal. Daca duci o viata sedentara, opteaza pentru activitati mai energice. Daca treci printr-o perioada foarte stresanta, alege activitati bazate pe miscari mai lente. Iti vor linisti mintea. Daca te-ai accidentat in urma practicarii unui sport, opteaza pentru miscari care te pot ajuta sa iti recapeti controlul asupra muschilor.

Deschiderea unui nou sediu Futura Gym in centrul capitalei
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: