Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: Nick Starichenko / Shutterstock

In urma cu cativa ani, pe cand aveam inca statut de angajat, o colega a venit intr-o buna zi la birou si mi-a spus cu ochii sclipind de bucurie ca a descoperit ceva extraordinar. Pentru ca avea masina in service, venise la serviciu cu transportul public si redescoperise...mersul pe jos. Era hotarata sa repete aceasta experienta chiar si dupa ce isi recapata automobilul. Iata cele patru motive care au determiant-o sa ia aceasta decizie.

1. Libertate de miscare

Atunci cand mergi pe jos, nu ramai niciodata blocata in trafic. Ai libertatea de a te deplasa pe trotuarul pe care vrei, cu viteza pe care o alegi. Te poti opri sa iti tragi sufletul, sa admiri o casa frumoasa sau sa postezi o poza pe Instagram. Nu depinzi de nimeni si de nimic, doar de tine, si ai posibilitatea de a alege in permanenta alt traseu.

2. Inspiratie

Mersul pe jos poate fi o sursa valoroasa de inspiratie. Fosta mea colega, copywriter, era in cautarea unui slogan pentru o campanie. Drumul facut pana la birou, in care a trecut pe langa oameni si cladiri interesante, a ajutat-o sa gaseaca cuvintele potrivite. Mai mult decat atat, miscarea in aer liber oxigeneaza creierul si, automat, acesta functioneaza mai bine.

3. Portie de optimism

Poate ca o zi friguroasa, cu vant si ploaie, nu este cel mai bun moment pentru o plimbare pe jos insa o zi placuta, insorita este un moment fantastic. Cred ca nu exista antidot mai puternic impotriva melancoliei, anxietatii sau depresiei decat o portie zdravana de cer albastru. Atunci cand mergi pe jos, nu uita sa ridici ochii din pamant. Efectul este magic.

4. Conditie fizica

In mod sigur cunosti vorba populara despre mersul pe jos. Face piciorul si posteriorul frumos. O plimbare in pas vioi - in timpul careia iti incordezi abdomenul, iti va imbunatati conditia fizica dar si capacitatea sistemului cardio-respirator. Prin urmare, introdu-o in programul tau saptamanal mai ales atunci cand nu poti ajunge la sala.

7 beneficii ale mersului pe jos de care poate nu știai
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: