Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

4 sfaturi practice ca să te recuperezi rapid după un antrenament intens la sală

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: vladee / Shutterstock

Nicicand presiunea de a atinge standarde de frumusete aproape imposibil de atins nu a fost niciodata atat de intensa precum in epoca moderna. Traim intr-o cultura care ne conditioneaza sa aspiram la o imagine estetica imaginara perfecta si care incurajeaza dietele drastice si chirurgia plastica. Aparent, o minte stralucita, un suflet minunat si un corp sanatos nu sunt suficient.

Pentru multe adolescente si femei, relatia cu sala de fitness graviteaza in jurul unei relatii deicitare cu propriul corp. Mersul la sala este perceput ca o pedeapsa pentru mancatul excesiv, pentru a nu fi suficient de supla sau pentru a nu fi vrednica de iubire. Indiferent in care din aceste categorii te incadrezi, in momentul in care incepi sa iti apreciezi corpul, iti dai seama ca motivele pentru a face miscare sunt, de fapt, cu totul altele.

Nu este vorba doar de scapa de tesutul adipos sau de a-ti creste masa musculara. Ci si de sanatatea ta mentala. . Miscarea este o binecuvantare, nu un blestem iar valoare unei persoane nu are nici cea mai mica legatura cu masura pe care o poarta la haine.

Sportul are darul de a-ti imbunatati starea de spirit, de a face sa te simti puternica si increzatoare in tine.

Boxul la sac, in sala, este un exercitiu cardio extrem de eficient dar si o forma de terapie pentru ca iti permite sa te descarci si sa elimini toata energia negativa acumulata pe parcursul unei zile.

Clasele de kick-box adauga muzica antrenanta si coregrafie. Exercitiile cu greutati, in sala de forta reprezinta o alta modalitate de a te face sa te simti puternica si de a-ti stimula increderea in tine. Nu te lasa demoralizata de barbatii din jur, care lucreaza cu greutati mai mari si concentreaza-te pe propria persoana astfel incat sa constati un progres de la o sesiune la alta.

Cea de-a treia forma de activitate fizica pe care ti-o recomand - desi are si o importanta componenta spirituala, este yoga. A fi puternica nu inseamna a renunta la feminitate.


Yoga
te ajuta sa intaresti relatia dintre mintea si corpul tau. Este modul perfect de a-ti intelege trupul si capacitatile sale uimitoare. Nu iti imagina insa ca o sesiune de yoga este usoara. Sunt sanse mari ca la sfarsitul acesteia sa constati ca ai transpirat la fel de mult ca dupa o jumtate de ora de alergare pe banda.

Indiferent de forma de miscare aleasa, asculta-ti intotdeauna corpul si vei stii ce ai de facut pentru a fi cea mai buna, vesela, increzatoare si sanatoasa versiune a ta.

Yoga Festival revine in anul 2017 in weekendul 2-3 decembrie
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: