Toate femeile isi doresc sini fermi si frumosi. Daca nu ii au asa de la Mama - Natura pot sa-i modeleze. Nu cu ajutorul chirurgiei ci mult mai simplu si la indemina oricui: prin exercitii de fitness. Daca se face zilnic acest scurt antrenament rezultatele se vor vedea in mai putin de o luna. Fiecare miscare se repeta de cel putin 16 ori

Par deshidratat, aspru si lipsit de stralucire? Am gasit solutia!

Exercitii cu gantere

Daca nu aveti gantere folositi doua sticle de jumatate de litru pline cu apa. Dupa doua saptamini dublati greutatea ganterelor (sticlelor cu apa).

Stai cu picioarele departate si bratele intinse pe linga corp. Ridica bratele lateral pina ajung paralele cu podeaua si coboara-le incet

Stai culcata pe spate, cu picioarele indoite si fixate pe sol. Tine bratele intinse lateral, apoi ridica si coboara ganterele

Culca-te pe spate, cu picioarele intinse si bratele pe linga corp. Ridica incet bratele pina cind cele doua gantere ajung in dreptul pieptului si coboara-le la fel de lent

Exercitii fara gantere

Stai cu picioarele departate si apropie omoplatii ca si cum ai tine intre ei o minge de tenis. Trage umerii si coatele spre spate si incordeaza timp de 5 secunde, apoi relaxeaza. Dupa ce faci doua serii de cite 8 exercitii, adu umerii in fata, incordeaza muschii pectorali si relaxeaza.

Ramii in aceeasi pozitie si tine bratele indoite lateral. Coatele trebuie sa fie la nivelul umerilor. Trage ambele brate indoite in fata pina cind coatele ajung sa fie paralele

Fa semiflotari stind sprijinita in palme si genunchi. Tine palmele departate la o distanta egala cu latimea umerilor. Daca nu poti, stai in picioare, cu palmele lipite de perete, si inclina-ti trunchiul spre el, formind un unghi de 45 de grade.

Sapte trucuri eficiente

1. Fa zilnic dus alternind apa rece cu apa calda pentru pastrarea tonusului muscular.
2. Dupa ce iesi de la dus tine prosopul cu ambele miini departate la nivelul umerilor. Apoi trage de el ca si cum ai vrea sa-l rupi si opreste-te citeva secunde.
3. Aplica in fiecare seara gel sau crema speciala pentru intretinerea bustului.
4. Inainte de culcare fa-ti timp pentru citeva minute de masaj.
5. De doua ori pe saptamina aplica crema cu vitamina E pentru a reda elasticitate pielii.
6. Cel putin o data pe saptamina mergi la salonul de frumusete si participa la o sedinta de electrostimulare.
7. Dormi pe spate ca sa nu pui prea multa greutate pe sini.

Un articol de Carmen Rusu

Sursa:

Vitamina E in rutina zilnica de infrumusetare
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: