Cele 8 'BUTOANE' din corpul tau care reduc MIGRENELE

Cele 8 'BUTOANE' din corpul tau care reduc MIGRENELE
Kudika
15 Ianuarie 2015

Conform medicinei traditionale chinezesti, organismul nostru prezinta mai multe puncte si noduri ce pot debloca alte zone ale corpului, dar si zone reflexogene care actioneaza la distanta asupra altor organe.

Cunoscuta ca presupunctura sau acupresura, aceasta tehnica veche de mii de ani pare sa vindece, sa previna sau sa amelioreze o serie de boli sau simptome.

In articolul curent va vom vorbi despre acele puncte care va pot ajuta sa preveniti sau chiar sa scapati de durerile de cap.

Trebuie sa stiti ca durerile de cap pot avea multe cauze, de la oboseala, incordare musculara, pana la tensiune sau boli organice. Va recomandam sa cititi si : Cauzele medicale ale durerilor de cap

Cele 8 puncte de presopunctura care trateaza durerile de cap

Pentru a preveni sau trata migrenele se recomanda sa urmati instructiunile de mai jos. Punctele de presopunctura le descoperiti in figura alaturata.

puncte de presopunctura pentru tratarea migrenelor si a durerilor de cap

Puncte de presopunctura care trateaza sau previn migrenele

Punctul 1: apasati si masati foarte lent, dar puternic, timp de 30 de secunde.

Punctul 2: masati cu degetele liniile de deasupra si de sub sprancene – conturul sprancenelor. Va recomandam sa folositi fie articulatia mijlocie a degetelor mari si masati cand sub, cand deasupra sprancenelor, fie articulatiile mijlocii ale degetelor aratator si mijlociu. Dupa cum va este mai comod. Apasati puternic, masati lent de 10 ori.

Punctul 3: folositi 3 degete pentru a masa circular tamplele. Apasati puternic si masati lent timp de 30 de secunde.

Punctul 4: sunt de fapt doua puncte occipitale. Folositi varful degetelor mari si masati puternic, cu miscari de jos in sus, timp de 30 de secunde.

Punctul 5: sunt zonele situate desupra umerilor. Loviti cu degetele de la pumnul opus umarul respectiv, in zona rosie pe care o observati in figura. De exemplu cu degetele de la pumnul stang loviti usor umarul drept. Faceti lovituri usoare 30 de secunde pentru fiecare umar.

Punctul 6: se prinde intre aratator si degetul mare punctul situat la nivelul primului spatiu dintre degetele picioarelor. Se apasa puternic timp de 30 de secunde, apoi se repeta la celalalt picior.

Punctul 7: se apasa cu degetul mare punctul indicat pe antebrat si se tine apasat 30 de secunde. Se repeta actiunea la celalalt brat.

Punctul 8: se tine apasat, ca in figura, timp de 30 de secunde pentru fiecare palma.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri