Exercitii pentru o sexualitate intensa

Exercitii pentru o sexualitate intensa
Kudika
19 Martie 2010

Sexualitatea este influentata de multi factori, atat fizici cat si psiho-emotionali. Pentru a spori functiile sexuale este nevoie de o alimentatie echilibrata, de odihna, dar si de o buna circulatie la nivelul organelor genitale.

Sexualitatea este influentata de multi factori, atat fizici cat si psiho-emotionali. Pentru a spori functiile sexuale este nevoie de o alimentatie echilibrata, de odihna, dar si de o buna circulatie la nivelul organelor genitale.

Ce este perineul si ce roluri are?

Perineul este reprezentat de o serie de muschi care alcatuiesc podeaua (planseul) cavitatii pelviene. Acestia inconjoara orificiile de la aces nivel, realizand sfinctere voluntare, un fel de inele musculare care se contracta voluntar si se gasesc in jurul orificiilor: anal, uretral, vaginal.

Care sunt principalele roluri ale perineului:

- formarea planseului pelvian de sustinere a organelor pelvine;

- intervine in procesul nasterii

- mentine continenta sfincterelor uretrar si anal;

- creste capacitatea de mentinere a erectiei;

- creste placerea sexuala la femei prin gradul de incordare vagiala etc.

Cum se executa exercitiile Kegel?

Exercitiile Kegel se fac astfel: in stare de relaxare totata a trunchiului, eventual intinsi pe spate cu picioarele ridicate si indoite pe o perna, incercati sa-s va incordezati muschii planseului pelvin (perineul) ca si cand ati sa intarziati mersul la toaleta atat pentru mictiune cat si pentru difecatie. Aceste exercitii se fac timp de 5 secunde, cu relaxari de aproximativ 20 de secunde timp de 5 minute consecutive. Acestea au rolul de a spori rezistenta si elasticitatea perineului . Puteti face aceste exercitii mai multe zile pe saptamana.

Cum iti dai seama daca faci corect exercitiile Kegel?

Sunt multe femei care contracta muschii abdominali sau muschii din zona coapselor, crezand ca exerseaza… O modalitate de a iti dai seama care sunt muschii pe care trebuie sa ii pui la treaba este de a te opri in mijlocul mictiunii. Muschii pe care ii contracti in acel moment sunt, de fapt muschii pe care ai datoria de a-i pune la punct. Un sfat suplimentar ca sa iti dai seama daca nu pierzi vremea este sa introduci un deget in vagin si sa monitorizezi activitatea. Daca simti cum acesta este "strivit" de pereti, atunci esti pe drumul cel bun.

Astfel muschii suspensori penieni dar si cei care manetin erectia sunt intariti prin exercitii succesive si invatarea controlarii musculaturii pelvine. De asemenea femeile invata sa incosrdeze muschii perineali care inconjoara si canalul vaginal pe care il ingusteaza. In felul acesta reusesc sa obtina placeri mai mari si sa-si sporeasca sexualitatea. De aceea muschii perineului mai sunt mumiti si "muschii dragostei".

Intarirea musculaturii planseului pelvin este utila si femeilor care au suferit epiziotomie la nastere si care au nevoie sa isi recapete tonusul acestor muschi, evitand astfel tulburarile sexuale si incontinenta urinara.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri