Advertorial(P) 6 alegeri strategice pentru zilele delicate. Fa-ti viata mai usoara cu alegerile potrivite!

Kudika
23 Ianuarie 2015

In cadrul campaniei Always din acest an, sub conceptul "Fa-ti viata mai usoara cu alegerile potrivite!", specialisti cu renume si experti medicali s-au reunit pentru a-ti oferi cele mai bune recomandari si sfaturi pentru ca tu sa poti face alegeri corecte si bine informate in ceea ce priveste sanatatea si feminitatea ta, in zilele delicate, in programul Always "5 Zile Fara Griji".

Gaseste mai jos sase strategii sanatoase pentru a aborda problemele din zilele delicate!

1. Mediteaza!
Nu este nici pe departe atat de complicat pe cat s-ar crede. Gaseste 5 minute de liniste (fie dimineata, fie seara, chiar inainte de culcare) in care sa stai cu ochii inchisi, intr-o pozitie comoda. E bine sa-ti alegi o pozitie sezand, cu spatele drept si corpul relaxat. Poti sa asculti o melodie linistitoare in timp de faci acest exercitiu. Inchide ochii si concentreaza-ti atentia pe ritmul respiratiei. Observa-ti gandurile si intoarce-te mereu la ritmul respiratiei.

Afla mai multe despre cum sa poti sa iti regasesti echilibrul si confortul psihic in zilele delicate de la Alis Anagnostakis, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

2. Fa sport!
Sportul prezinta doua beneficii extrem de importante in zilele delicate: ameliorarea crampelor si scaderea intolerantei la durere. Este bine de stiut ca schimbarile hormonale nu afecteaza puterea sau rezistenta. Astfel, desi este posibil sa te simti obosita, miscarea te va face sa te simti mai bine. Poti alege orice activitate, sport sau tip de antrenament care ti se potriveste si care te face sa te simti bine. Tine cont de starea ta in zilele delicate si gradul de intensitate la care poti sa te antrenezi, fara sa exagerezi. Daca ai o stare generala rea sau un flux menstrual intens nu trebuie sa te fortezi sa faci miscare.

Afla mai multe despre cum sa te poate ajuta sportul in zilele delicate de la Daniela Iliescu, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

3. Anticipeaza si reactioneaza din timp!
Pielea ta resimte schimbarile din perioada premenstruala (cu 2-7 zile inainte de menstruatie). In acest interval, hormonul feminin estrogen este in scadere, iar nivelurile relativ inalte ale hormonilor masculini (androgeni) stimuleaza secretia de sebum, crescand probabilitatea de aparitie a cosurilor sau exacerbandu-le pe cele preexistente. Si capacitatea de aparare a pielii este redusa, astfel incat bacteriile au sanse mai mari sa prolifereze. Functia de bariera a pielii este din ce in ce mai redusa si, pe masura ce se apropie ziua menstruatiei, esti din ce in ce mai susceptibila la iritatii de orice tip.
Astfel, in aceasta perioada, sunt recomandate produse cosmetice non-uleioase pentru ingrijire. Acorda o atentie mai mare decat de obicei igienei personale si nu incerca produse dermatocosmetice noi, pe care nu le-ai folosit anterior, in aceasta perioada a ciclului – nu are rost sa iriti si mai mult pielea deja sensibila.

Afla mai multe despre cum sa anticipezi si sa reactionezi din timp pentru a-ti pune in valoare pielea in zilele delicate de la Alina Cascaval, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

4. Pune-te in valoare!
Starile usor neplacute din zilele delicate pot fi combatute cu atitudinea potrivita si cu o serie de alegeri vestimentare care sa te ajute sa fii puternica, increzatoare si feminina. Cel mai important este sa incerci sa ai incredere in tine tot timpul, sa „imbraci” frumos perioada delicata, cu alegeri cat mai inspirate. Nu alege sa te ascunzi in culorile posomorate pentru ca ele nu iti vor ameliora starea de indispozitie si te vor reaminti intruna ca esti intr-o stare delicata. Stiai ca specialistii in cromoterapie recomanda haine in culori mai calde, in zilele delicate?

Afla mai multe despre cum „sa imbraci” zilele delicate de la Laura Cosoi, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

5. Alege alimentele potrivite!
Tulburarile de dispozitie, nervozitatea, iritabilitatea, anxietatea, starile depresive sau insomnie au ca premisa variatiile nivelului hormonilor feminini (estrogenul si progesteronul) ce preced menstruatia; acestea influenteaza negativ nivelul serotoninei, substanta cerebrala responsabila cu buna dispozitie. Ca solutii alimentare, poti incerca sa cresti aportul de triptofan, consumand carnea de curcan, vanatul, branza. In plus, bananele, prunele, avocado si ananasul contin in mod natural serotonina. De asemenea, asociaza proteinele cu glucide pentru a spori eficienta absorbtiei de triptofan. Carnea, branza, pestele si oul se mananca cu garnitura (paine, cartofi, peste, orez) care au rolul de a deschide caile de acces catre creier pentru triptofan. Consuma alimente cremoase, creierului ii place consistenta onctuoasa, produsele care se topesc in gura, la limita dintre solide si lichide – acestea stimuleaza o zona apartre din creier legata de starea de bine, de relaxare, incredere si optimism.

Afla mai multe despre strategiile alimentare in zilele delicate de la Mihaela Bilic, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

6. Zilele delicate nu sunt o problema!
Contrar prejudecatilor, dusul cald este binevenit in zilele delicate – iti va calma crampele atat de comune la debutul menstrei. Iti vei asigura si o igiena buna si te vei simti pregatita pentru o zi de lucru. Alege un absorbant potrivit fluxului tau menstrual si esti gata! Daca alegi Always Ultra, trebuie sa stii ca absorbantul Always Ultra, folosit fara vata deasupra asigura o protectie de pana la 5 ori mai buna impotriva scurgerilor. Este demonstrat stiintific faptul ca, punand vata peste absorbant, acoperi centrul care absoarbe instant lichidul si il transforma in gel. Iar din vata, lichidul se poate scurge sub presiune. In plus, absorbantele mentin sangele in interior si reduc astfel contactul prelungit cu pielea si riscul de aparitie a iritatiilor sau chiar a complicatiilor infectioase ale tractului reproductiv.
Dupa o zi plina, vei simti ca o baie calda va fi extraordinar de relaxanta.

Afla mai multe despre schimbarile din zilele delicate de la Dana Paraschiv, in brosura „5 Zile Fara Griji”!

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
Setari Cookie-uri