Andreea BilligAutor: Andreea Billig

Programul de Sanatate care poate salva vieti

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Preocupate de traiul cotidian si dornice de a izbandi in fiecare coltisor al vietii noastre, uitam sa acordam atentie aspectelor care conteaza cu adevarat. Ideal este sa nu asteptam aprinderea butonului rosu de avarie pentru a le aprecia la adevarata lor valoare. Am discutat cu specialisti in nutritie si fitness, dar si cu oameni intelepti si am aflat care sunt cele sapte secrete pentru o sanatate perfecta.

Copyright foto interior si prima pagina: Nick Starichenko / Shutterstock

1. Limiteaza aportul de calorii, redu cantitatea de grasimi, zahar si sare din dieta ta. Consuma alimente bogate in proteine, antioxidanti dar si c carbohidrati complexi.

2. Fa miscare in mod regulat. Asta nu inseamna neaparat ca trebuie sa mergi la sala, daca nu te atrage aceasta activitate. Poti alege sa mergi pe jos, sa te plimbi cu bicicleta, sa te inscrii la cursuri de dans sportiv sau de balet.

3. Fii atenta la numarul de kilograme pe care ti-l arata cantarul. Mentine-ti o greutate corporala sanatoasa. Excesul de kilograme provoaca probleme cu tensiunea arteriala si boli de inima

4. Pune-ti la treaba mintea, dincolo de ceea ce presupune jobul. Citeste carti, participa la converstii interesante, invata cate ceva nou in fiecare saptamana. Nu ezita sa interactionezi cu oameni pe care nu ii cunosti si care ti se par interesanti. Vei avea surprize dintre cele mai placute.

5. Adopta o atitudine pozitiva in fata vietii. Priveste intotdeauna partea plina a paharului, nu lua nimic personal si fa haz de micile si marile necazuri.

6. Fii atenta la mesajele pe care ti le trimite corpul tau. Cercetarile recente arata ca trupul uman are o capacitate innascuta de auto-vindecare. Insa are nevoie de ajutorul tau. Nu uita ca gandurile si emotiile tale au o influenta covarsitoare a starii tale de sanatate.

7. Nu face rabat de la somn. Oricat de mult ai avea de lucru, oricat de multe obligatii ai avea, aloca cel putin opt ore pe noapte pentru somn. Asa zisul somn de frumusete, de la 10 la 12 noaptea are efecte benefice nu doar asupra felului in care aratam dar a intregii stari de sanatate. Acestea sunt orele in care poti avea un somn profund si odihnitor care ajuta intregul organism sa se regenereze, revigorandu-l.

Horoscopul sanatatii in aprilie pentru fiecare zodie
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: