Reduceri de așteptat de Black Friday 2018 la electrocasnice mari si mici!
Reduceri de așteptat de Black Friday 2018 la electrocasnice mari si mici!

Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

Black Friday 2018: ziua cand se reinnoieste garderoba

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Strategia adoptata a dat rezultate atat in viata reala cat si in social media. Iata sase dintre tacticile adoptate de ea, care i-au adus popularitate.

Cele mai importante lectii de viata oferite de Michelle Obama

1. Fii autentica

Atat in viata reala, cat si in social media fii autentica. Arata cea mai buna parte a ta, desigur, insa una care este reala. Adopta o atitudine naturala si prietenoasa.

2. Fii la curent cu subiectele zilei

A fii la curent cu ceea ce se intampla te va ajuta sa ai subiecte de discutie atat in cat si in afara social media. In cazul din urma, foloseste un incredere hashtagurile.

Michelle ObamaFoto interior si prima pagina: Krista Kennell, Shutterstock

3. Imprieteneste-te cu influencerii

Toti oamenii de succes sunt atenti la relatiile pe care le cultiva. Aleg sa isi petreaca timpul si sa dezvolte relatii cu oameni de la care au ce sa invete. Influencerii sunt importanti pentru a fi vizibila atat in online cat si in offline. Nu incepe prin a le cere sa te ajute ci gandeste-te ce anume poti face tu pentru ei si cum ati putea forma parteneriate.

4. Implica-te intr-o cauza (sau mai multe)

Esti pasionata de ceva? Sustii o cauza? Comunica aceste lucruri si indeamna-i si pe altii sa ti se alature. Implicarea in acte de caritate nu ajuta doar brandul personal dar este si o modalitate foarte buna de a da ceva inapoi comunitatii.

5. Incepe o conversatie

Fosta prima doamna a folosit cu succes social media pentru a incepe sa o conversatie cu fanii si adeptii ei si ai convinge sa ii sustina cauzele in care s-a implicat. In viata reala si in online, este bine sa iei pulsul impactului actiunilor tale. Nu ezita sa ceri feed-back si pareri.

6. Cunoaste-ti publicul

Asta inseamna sa stii pe cine vrei sa convingi si unde anume se afla, ce locuri frecventeaza atat in online cat si in offline. Este mai bine sa comunici pe Facebook si Twitter sau pe Instagram si Pinterest? Este mai bine sa organizezi un eveniment de lansare intr-o sala de conferinte sau intr-o locatie neconventionala? Care sunt asteparile, dorintele si nevoile publicului tau?

Reduceri de așteptat de Black Friday 2018 la electrocasnice mari si mici!
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: