Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

Patru lucruri care te împiedică să meditezi

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Copyright interior si prima pagina: Luna Vandoorne / Shutterstock

Meditatia are efecte benefice precum incetinirea procesului de imbatranire si limpezirea mintii insa nu toata lumea este dispusa sau pregatita sa imbratiseze aceasta practica. Daca faci parte din aceasta categorie, vestea buna este ca meditatia nu este singura modalitate de aduce starea de bine si de mindfulness - constienta in viata ta.

Daca te asezi in postura corespunzatoare, inchizi ochii si dupa zece minute constati ca, in loc sa iti golesti mintea, te-ai gandit la ce ai de rezolvat la serviciu, atunci este clar ca inca nu este momentul potrivit pentru meditatie. Iti recomand cateva actiuni zilnice care sa te ajute sa traiesti viata constient si frumos si sa ai o stare de bine.

1. Revino inapoi in momentul prezent

Atunci cand vrei sa practici mindfulness, adu-ti atentia in momentul prezent. Nu programa un interval de timp pentru mindfulness. Cel mai potrivit moment este atunci cand te confrunti cu oemotie negativa. Emotia negativa este un semnal pentru a te aduce inapoi in momentul prezent. Incearca sa faci acest lucru cel putin o data pe zi.

2. Alege-ti o activitate care iti placere

Odata ce ai decis sa fii in momentul prezent, alege o activitate care sa te ajute sa faci asta. Acest lucru va veni in mod natural. Asa ca fa tot ceea ce te face sa te simti bine in acel moment. Poti asculta muzica de relaxare sau sa colorezi carti

3. Lasa-te in voia activitatii

Pierde-te in ceea ce faci. Scunda-te in totalitate in acea activitate ca un artist care compune o opera. In acele momente, nimic altceva nu mai conteaza.

4. Cand gandurile vin in minte, recunoaste-le si lasa-le sa plece

Nu zabovi asupra gandurilor trecatoare despre ca a fost sau ce va fi. Revin-o inapoi in prezent si se scufunda-te din nou in activitatea aleasa. In cazul in care aceasta nu da rezultate, alege altceva
Cele mai multe emotii - furie, tristete, anxietate, frica - sunt asociate cu trecutul sau viitorul. Atunci cand invatam si practicam trairea in prezent, sentimentele si trairile pozitive incep sa predomine in viata noastra zilnica. Ne urmam inima si nu mintea, prada fricilor, anxietatii, ingrijorarii.

Legea atracției: 5 strategii care îți vor schimba viața
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: