Andreea BilligUn text scris cu drag pentru tine de

Ce se întâmplă cu noi când suntem fericiţi si cum putem amplifica starea de bine

Andreea Billig este scriitoare, autoare a best-seller-ului "I Choose Love: Overcome Your Fears To Attract The Life You Want." Practica fitness, terapii alternative, mindfulness si yoga de sapte ani.

_______

Recunostinta este una dintre practicile cele mai benefice pentru psihologica si bunastarea emotionala. Stiinta a dovedit acest lucru. Cercetatorii de la Harvard au decoperit ca relatiile puternice sunt cel mai puternic indicator al unei vieti fericite. Persoanele care au astfel de relatii practica recunostinta. Aceasta ne intareste sistemul imunitar, duce la scaderea hormonilor de stres, cum ar fi cortizolul cu pana la 23 la suta dar si a tensiunii arteriale.

Chiar si 60 de secunde de recunostinta pe zi, dimineata, dupa ce te trezesti sau seara inainte de culcare, iti pot face viata mai frumoasa. Te poti gandi la un motiv de recunostinta pentru ceva ce exista deja in viata ta si la un altul pentru ceva ce iti doresti sa se intample. Aceasta iti va permite sa identifici ceva bun care deja exista si sa iti stabilesti o intentie clara pentru ziua in curs. De cele mai multe ori, viata noastra este pusa pe pilot automat. Facem lucrurile din inertie, trecem pe langa oameni fara sa ii vedem. Avem discutii fara sa auzim ce spun. Luam totul ca si cum ni s-ar cuveni, uitam sa ne bucuram de ceea ce avem, visand la ceva ce vom capata intr-o zi, despre care doar credem ca ne va aduce fericirea.

Cele 60 de secunde de recunostinta zilnica ne readuc in prezent, ne aduc in suflet o stare de bine, ne ridica vibratia si ne ajuta sa atragem in viata noastra mai multa bucurie si implinire.

Duminicile sau in alte zile atunci cand esti cu familia, ii poti invita si pe ceilalti membrii sa participe la ritualul de 60 de secunde. Poti incepe chiar tu, spunandu-le pentru ce anume le esti recunoscatoare.
O astfel de marturisire duce la un nivel sporit de autenticitate si profunzime in relatii. Oricare ar fi frica sau disconfortul pe e posibil sa il ai inainte de a te deschide in acest fel, vei constata ca rezultatul va fi pozitiv. Disconfortul de moment este, de multe ori pretul pe care il platim pentru a face ceva nou. Rezultatul este, insa, de lunga durata.

Sfaturile unei profesoare de yoga: Scurt ghid al starii de bine pe timpul iernii
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: