Pentru a-ti ajuta corpul in efortul conceptiei in sezonul rece, Dr. George Vasilescu, medic primar obstetrica- ginecologie la Columna Medical Center, iti da urmatoarele sfaturi pentru o nutritie pro- fertilitate:

Păr hidratat, sănătos și ușor de pieptănat? Se poate!

1. Consumati zilnic legume verzi precum varza, spanac, broccoli, conopida, ceapa si usturoi

2. De doua ori pe saptamana trebuie sa consumati linte si fasole, proteinele vegetale mentinand sistemul digestiv la o functionalitate optima

3. Este indicat sa mancati carne rosie de ierbivore de doua ori pe saptamana si peste de trei ori pe saptamana

4. In alimentatia zilnica trebuie introduse urmatoarele alimente: oua, nuci, seminte, fructe si cereale integrale

5. Un alt sfat important tine de hidratare: zilnic ar trebui sa beti de la cinci pana la sapte pahare de 100 ml suc de legume proaspete, de la doua pana la trei pahare de 100 ml suc natural de fructe si apa filtrata sau din recipient de sticla - 2,5 litri

6. Inainte de orice, trebuie sa fii constienta de faptul ca gradul de fertilitate depinde intr-o mare masura de stilul de viata si de obiceiurile alimentare. Mentinerea stresului sub control si eliminarea bauturilor alcoolice, tigarilor si cofeinei din alimentatie pot deveni aliati puternici in incercarea de a avea un copil.

5 Remedii naturale pentru sporirea FERTILITATII
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: