(P) Antinevralgic: design nou de ambalaje, aceeasi eficienta terapeutica

(P) Antinevralgic: design nou de ambalaje, aceeasi eficienta terapeutica

Incepand cu luna septembrie, analgezicele marca Antinevralgic, respectiv Antinevralgic P si Antinevralgic Forte, sunt disponibile in farmacii cu un nou design de ambalaje. Produsul ramane cel cunoscut romanilor de peste 40 de ani, cu aceleasi proprietati terapeutice si eficienta dovedita in combaterea durerilor de cap. Prin schimbarea de design, Antinevralgic vine si mai aproape de pacient, printr-o abordare inovatoare si moderna. Conform Organizatiei Mondiale a Sanatatii, durerile de cap afecteaza, in fiecare zi, 1 din 20 de adulti, iar 1 din 7 persoane sufera de migrene, dureri de cap primare, neasociate cu alte patologii.

Comunicat de presa

In ultimii ani, am investit constant pentru a pastra Antinevralgic, un brand 100% romanesc, in pas cu consumatorii. Propunerea unui nou design fresh si modern este un pas firesc inainte, prin care ne propunem sa aducem produsul Antinevralgic si in atentia publicului tanar, activ, dinamic, a carui activitate de zi cu zi poate fi, de asemenea, afectata de durerile de cap”, a explicat Iulia Rosian, Director Consumer HealthCare Sanofi Romania.

Antinevralgic este analgezicul preferat al romanilor daca vorbim de medicamente de combatere a durerii in forme solide, disponibile fara prescriptie medicala , fiind, totodata, una dintre marcile cu cea mai mare notorietate de pe piata, care si-a respectat constant valorile de brand: eficienta, siguranta, calitate, autenticitate si accesibilitate. Produsul este fabricat in unitatea de productie Zentiva din Bucuresti.

Este important ca pacientii sa afle ca, de acum inainte, vor gasi Antinevralgic in farmacii, intr-un ambalaj diferit. Identitatea grafica a noului design Antinevralgic a fost creata de o agentie specializata din Franta si, conform primelor opinii, perceptia pacientilor este una pozitiva. Avem in plan sa comunicam pacientilor despre noul design de ambalaje si printr-o campanie de promovare sustinuta, prin spoturi TV, dar si direct in farmacii, prin merchandising si materiale la punctele de vanzare”, a completat Iulia Rosian.

Studiile recente de piata arata ca, in 31% din situatiile dureroase tratate, romanii merg in farmacie pentru a-si lua analgezicul, modul de prezentare in punctele de vanzare fiind foarte important. Aceleasi studii arata ca, in 58% din cazuri, consumatorii folosesc ce au acasa, iar in 8% din situatii apeleaza la alte solutii decat medicamentele.

Vizionare placuta


Kudika
3 Noiembrie 2014
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri