Trainingul a avut loc la Poiana Brasov, a fost sustinut de medicul specialist primar Dr.Vlad Gheorghita, face parte din campania de informare initiata de catre Richter la inceputul anului 2007 si s-a adresat atat presei, cat si cititoarelor
“Intrucat mass-media este una dintre principalele surse de informaþie la care apeleazã majoritatea femeilor, uneori fãrã a consulta un doctor, am considerat cã un astfel de curs este necesar pentru a ne asigura cã sunt transmise cãtre reprezentanþii mass-media ºi, implicit, cãtre publicul larg informaþii relevante ºi, mai ales, veridice”, a spus Viorel Þiþei, Brand Manager Richter Gedeon.
Cursul s-a bucurat de un interes deosebit in randul participantelor, cele mai apreciate subiecte fiind cele legate de metodele moderne de contracepþie, in special cele referitoare pilula contraceptivã combinatã.
Proiectul iniþiat de Richter Gedeon este o continuare a campaniei de informare asupra contracepþiei pe care compania o deruleazã in 2007, alãturi de programul “Zona intimã” desfãºurat in iulie anul acesta. Pe langã aceastã acþiune, compania Richter Gedeon a mai derulat ºi deruleazã in continuare o campanie amplã de informare prin care a oferã gratuit femeilor care apeleazã la pilulele contraceptive un beep-er care sã le reaminteascã acestora in fiecare zi cã este timpul sã iºi ia pastila, eliminand in acest fel orice surprizã neplãcutã.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Sute de seisme în Santorini în doar CÂTEVA ZILE! Ce se întâmplă pe cea mai romantică insulă din Grecia?
- SPĂRGĂTORUL DE NUCI în turneu naţional cu Compania Internațională de Balet Messapica – Italia, între 14 şi 28 noiembrie
- Zboruri regulate București – Munchen, operate din nou de o companie românească