Kudika
13 Decembrie 2010
3.47 (Ratingul specialistilor)

Pro

Reechilibreaza metabolismul
Previne constipatia
Scade colesterolul
Previne complicatiile bolilor de inima

Contra

Nu este indicata in anemie
Boli cardiovasculare
Detoxifiere
Diabet
Sanatoasa
Slabire pe termen lung
Slabire termen scurt
Usor de urmat

Voteaza si tu aceasta dieta

4.33 din 3 voturi

Dieta de post reprezinta un tip de dieta foarte lejera care ajuta la eliminarea surplusului de kilograme si care include in mare parte restrictiile impuse de post, de aici si denumirea dietei.

Dieta de post reprezinta un tip de dieta foarte lejera care ajuta la eliminarea surplusului de kilograme si care include in mare parte restrictiile impuse de post, de aici si denumirea dietei.

dietaDieta de post prezinta numeroase beneficii asupra sanatatii demonstrate prin studii stiinfitife, la fel cum se intampla si in regimul cu o zi de fructe sau legume.

Dieta de post elimina toxinele din organism prin cresterea ratiei de antioxidanti, precum si prin consumul de alimente proaspete, neprocesate. De asemenea s-a demonstrat ca aceste doua tipuri de posturi sporesc longevitatea si previn cu peste 15% aparitia aterosclerozei, cu urmarile sale: tensiune arteriala marita,boli cardiovasculare, infarcte miocardice, accidente vasculare cerebrale.

Cum se tine Dieta de Post?

Dieta de post se tine doua saptamani pe an, iar regimul cu o zi de post consta in stabilirea unei zile pe saptamana in care se mananca fie numai fructe, fie numai legume, dar toate in stare cruda, fara condimente sau alti aditivi, avand grija ca in acele zile sa se consume peste 2 litri de apa.

In zilele Dietei de Post se vor consuma de asemenea minim doi litri de apa, dar nu de alt lichid. Se recomanda doar apa plata.

Dieta de Post cuprinde trei etape

Etapa de acomodare

Etapa de acomodare dureaza doar trei zile si consta in scaoterea din alimentatie a tuturor produselor grase, de origine vegetala sau animala. Astfel uleiulrile, untul, margarina, carnea grasa de porc, mezelurile, carnatii, branzeturile si lactatele grase (in special cascavalul si smantana, dar si branza de oaie) trebuie scoase din alimentatie.

Etapa de post

Aceasta etapa dureaza 7 zile, timp in care se vor consuma numai legume si fructe crude, sucuri de fructe si legume facute in casa si apa. Atentie insa, mesele de legume se vor lua la o ora diferenta de cele de fructe, singurul fruct care se poate alatura legumelor fiind marul (se poate combina cu orice) si singura leguma care se poate combina cu orice (tip de aliment) este morcovul.

Puteti avea cate mese doriti, dar fara a face exceptie de la reguli.

Etapa de revenire

Aceasta etapa dureaza patru zile si onsta in reintroducerea alimentelor in regimul alimentar. In prima zi se incepe cu cerealele (paine, cereale integrale cu sucuri naturale, produse de panificatie etc).

In rumatoarea zi se introduc lactatele, apoi in ziua urmatoare carnea slaba, ca in ultima zi sa se introduca ouale (daca doriti), cafeaua si unele dulciuri, de preferat cu un continut sarac in grasimi.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: