4 Grupe alimentare care iti taie pofta de mancare

4 Grupe alimentare care iti taie pofta de mancare

Adesea cand dorim sa tinem o dieta sau se ne formam un stil alimentar sanatos intampinam un mare obstacol: pofta. Odata aparuta, pofta duce instantaneu la aparitia senzatiei de foame, astfel va �atrage� intr-un cerc vicios scazandu-va sansele de reusita a regimului alimentar.

Adesea cand dorim sa tinem o dieta sau se ne formam un stil alimentar sanatos intampinam un mare obstacol: pofta. Odata aparuta, pofta duce instantaneu la aparitia senzatiei de foame, astfel va “atrage” intr-un cerc vicios scazandu-va sansele de reusita a regimului alimentar.

4 Grupe alimentare care iti scad pofta de mancare

alimente care taie foamea

Cerealele

Cerealele sunt alimente foarte bogate in fibre. Practic toate alimentele bogate in fibre ajuta la scaderea poftei de mancare si a senzatiei de foame. Cerealele se umfla in stomac si in intestinele subtiri, astfel ca suplinesc volumul unui pranz, creand senzatia de satietate. Retail jobs

Fibrele au de asemenea rolul de a detoxifia organismul si colonul, stimuland totodata peristaltismul intestinal (miscarile intestinelor). Ca atare cerealele joaca si un rol esential in combaterea constipatiei. De asemenea cerealele contin si glucide de foarte buna calitate, acestea se absorb lent din intestin si asigura energie pentru cateva ore de la ingestie.

Legumele

Legumele au si ele o cantitate ridicata de fibre, avand deci beneficii asemanatoare cerealelor, insa usor mai reduse. Legumele contin insa minerale esentiale pentru sanatatea organismului, fiind indicate in dieta zilnica.

Dintre cele mai satioase legume enumeram: morcovii, cruciferele (varza, brocoli, gulia etc.), sfecla, radacinoasele, sparanghel, mazare, linte, fasole etc.

Fructele

Nu toate fructele au proprietatea de a "taia" foamea, cele acide nu “reusesc” acest lucru: citricele, merele, prunele , practic fructele cu gust acru. Fructele foarte apoase sau cele consistente reduc insa foamea: pomelo, bananele, mango, avocado, pepenele galben sau rosu, gutuile, perele, strugurii.

Lactatele

Lactatele, in special laptele gras nedegresat si branzeturile grase sunt foarte satioase, nu e de mirare ca daca beti lapte inainte de masa pofta de mancare dispare.

Vizionare placuta


Kudika
14 Martie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri