Comunicat de presa Bucurestenii activi online, pe retele de socializare si bloguri, consuma diverse feluri de mancare in functie de starea de spirit pe care o au, mancatul fiind pentru ei o activitate influentata de stari si sentimente.
Bucurestenii activi online, pe retele de socializare si bloguri, consuma diverse feluri de mancare in functie de starea de spirit pe care o au, mancatul fiind pentru ei o activitate influentata de stari si sentimente.
Aceasta concluzie a rezultat in urma derularii de catre SmartFood, in perioada 14 martie – 28 martie, a unui sondaj online in cadrul caruia firma de catering a incercat sa afle ce anume ii determina sa manance pe bucurestenii activi pe retelele de socializare si pe bloguri. Pentru a identifica motivatiile fiecaruia dintre ei, a fost lansata o provocare online, iar internautii activi au fost invitati sa vorbeasa depre motivele care ii determina sa manance.
La intrebarea „De ce mancam?”, lansata pe retelele de socializare catre bloggerii bucuresteni, s-au primit raspunsuri variate, de la intuitivul „De foame” si „Ca sa ne fie bine” la adevarate articole, scrise ca raspuns la intrebarea adresata online www.sorin.rusi.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-relaxez.html, www.iyli.ro/2011/03/27/ingredientul-minune-dragostea/, www.ralucaduta.ro/eu-mananc-ca-sa-ma-bucur. Concluzia raspunsurilor si articolelor publicate online este ca unii considera gatitul si mancatul drept o modalitate de relaxare si un moment de respiro in timpul zilei de munca sau ca pe o modalitate de a imparti dragoste prin mancarea pe care o gatesc si de a primi dragoste prin mancarea pe care o mananca alaturi de cei dragi.
Mediile pe care s-a propagat actiunea online au fost bloguri, Twitter si Facebook. Smart Food a initiat sondajul in cadrul comunicarii realizate constant cu clientii sai, atat online, cat si offline, prin evenimente unde a fost partener si care au adus internautii offline.
Featured foto by Halfpoint via Shutterstock
Spune-ti parerea!