Setari Cookie-uri

Dieta Dukan - slabeste frumos si sanatos

Dieta Dukan reprezinta o abordare modificata a altor diete, astfel incat permite adaptarea la un nou stil de viata: unul sanatos. Dieta Dukan este foarte usor de tinut si foarte eficienta.

Aceste alimente nu trebuie sa contina ulei, nu se prajesc, nu se ung cu unt sau alte alimente grase, smantana etc. Se consuma fierte, la gratar sau la cuptor.

Faza de atac poate dura intre 5 si 10 zile. Nu aveti voie sa depasiti 10 zile.

Faza de introducere a legumelor

In aceasta faza se introduc legumele sarace in zahar. Se accepta toate legumele mai putin morcov, porumb, cartofi, orez. Nu aveti voie fainoase sau cereale. Legumele se consuma doar crude. Se recomanda sa introduceti treptat legumele, incepeti cu cate o leguma la fiecare masa si pastrati lingura de tarate cu lapte de dmineata despre care am vorbit in prima faza. Nu aveti voie insa mai mult de un bol de salata la masa.

Atentie! Nici in aceasta faza nu ati introdus grasimile.

Aceasta faza se mentine trei saptamani sau pana se ajunge la greutatea dorita. Se mentin in continuare criteriile de la faza precedenta: mersul pe jos si hidratarea.

Citește și:

Faza de evitare a „efectului yo-yo”

In aceasta faza se reintroduc treptat restul alimentelor in felul urmator: in primele patru zile fructele si cerealele, apoi restul alimente lor dorite, introducand cate o grupa de alimente la doua zile.

Se vor evita in continuare urmatoarele alimente:

  • Mezelurile, carnatii si preparatele afumate;
  • Conservele;
  • Mancarurile prajite;
  • Untul, cascavalul si alte grasimi. Puteti folosi uleiuri vegetale, cu conditia sa nu le preparati termic.
  • Se mentine hidratarea si miscarea zilnica.

Dieta Pierre Dukan

JOIA CEA MARE

Joia, asa cum am anuntat mai sus in faza de atac, va deveni ziua de regim strict proteic, joia se va manca numai ca in prima faza a regim u lui, exceptand masa de tarate de dimineata. Si dimineata se va manca proteic. Aceasta faza se mentine cateva luni de zile.

Faza de stabilizare

Aceasta faza reprezinta o usoara adaptare a fazei precedente, mai exact va alegeti alimentele cu care va simtiti cel mai bine, dupa ce ati experimentat cateva luni tot felul de preparate in faza precedenta. Practic aceasta faza reprezinta finalizarea, acomodarea fazei precedente.
Faza de stabilizare se poate mentine ani de zile, reprezentand un stil de viata sanatos. Este recomandat sa consumati ziilnic legume si fructe crude, nu doar in preparate.
Hidratarea si mersul pe jos raman valabile. Puteti inlocui mersul pe jos cu un program de sport.

Citește și:

Kudika
14 Aprilie 2011
Echipa Kudika
Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Secretul Alinei Pușcaș împotriva kilogramelor în plus: Eu, practic de 15-16 ani, fac fasting fără să îmi dau seama...

La doar 38 de ani, Alina Pușcaș, prezentatoare la Antena 1 și mamă a trei copii, impresionează cu o transformare spectaculoasă, reușind să slăbească șase kilograme într-un timp record.... Kudika


Nutrilite Energy Program:  Un nou plan holistic care readuce echilibrul în viața ta.

Lipsa energiei fizice și mintale ar putea fi legată de stres, dar aceasta nu este singura cauză; de fapt, poate depinde de obiceiurile alimentare nesănătoase.

Sursa zilnică de energie,... Kudika

Fără kilograme în plus și fără riduri. Care este rutina de frumusețe a superbei Nadina?


Fără kilograme în plus și fără riduri, acesta pare să fie motto-ul frumoasei brunete care, într-un moment de sinceritate maximă, a explicat exact care este rutina ei de... Kudika


Cum gestionăm greutatea în vacanță? Cori Grămescu, nutriționist și instructor de pilates oferă sfaturi pentru mese echilibrate

Vacanțele sunt un moment pentru relaxare, explorare și savurarea mâncărurilor delicioase. Poate fi dificil să ne menținem greutatea în aceste momente distractive, dar cu câteva... Kudika


Premenopauza: când nu mai slăbești ca în adolescență – sfaturi si recomandări de la specialist

Premenopauza reprezintă perioada de tranziție către menopauză, e marcată de schimbări hormonale semnificative, dar firești, care pot, însă, afecta greutatea corporală și... Kudika

5 REGULI DE NUTRIȚIE care te vor ajuta să slăbești rapid 10 kilograme


5 REGULI DE NUTRIȚIE care te vor ajuta să slăbești rapid 10 kilograme

1. Prima regulă este să bei apă

„Bea apă suficient, astfel ca să nu simți că... Kudika