Kudika
19 Decembrie 2011

Daca iti doresti ca pana incep zilele de Sarbatori sa cantaresti mai putin, mai ai o sansa: dieta rapida de slabire inainte de Sarbatori.

Daca iti doresti ca pana incep zilele de Sarbatori sa cantaresti mai putin, mai ai o sansa: dieta rapida de slabire inainte de Sarbatori.

dieta de slabire rapida inainte de SarbatoriVa prezenta mai jos cele mai importante reguli ale acestei diete care este destul de permisiva. Ce trebuie sa retineti este faptul ca aceasta dieta nu trebuie urmata mai mult de doua saptamani. Noi va sugeram sa urmati aceasta dieta o saptamana si sa incercati sa evitati excesele alimentare de Sarbatori.

Slabire rapida inainte de Sarbatori

Nu ai tinut post pana acum?

Daca nu ati tinut post pana acum, veti tine de aici inainte pentru ca aceasta dieta este una vegetariana. Veti cosnuma doar preparate vegetale in felul urmator:

Mic Dejun

- dimineata doar fructe SAU legume neacide, crude – in salata. Ca fructe aveti voie: banana, avocado, pomelo, mango, gutuie, pere. Ca legume: toate cu exceptia: ceapa, varza, conopida, ridichie, rosii, gulie. De exemplu salate de radacinoase cu morcovi rasi , pastarnac ras, radacina de patrunjel rasa, telina rasa, sfecla rosie rasa, dovlecel ras, patrunjel si marar verde, otet, sare si piper. Puteti folosi si germeni sau fructe oleaginoase (nuci, migdale crude, alune crude) in salate. Nu se mananca paine.

Gustare

- gustare: un fruct sau o leguma;

Pranz

- pranz: o portie mare de supa/ciorba/supa-crema de legume. Fara paine;

Gustare

- gustare: un fruct sau o leguma;

Cina

- cina: 4-5 linguri de ghiveci de zarzavaturi, cu cunoditia sa nu fi adaugat ulei. Puteti asorta cu o salata de muraturi. Fara paine.

Atentie – uleiul nu se foloseste in niciun preparat.

Bauturi permise in dieta rapida

Nu aveti voie sa consumati decat apa plata, de preferat peste un litru pe zi.

Dieta este foarte energizanta si totodata stimuleaza metabolismul. Daca simtiti ca vi se face foame mai des decat mesele din dieta este recomandat sa consumati fructe crude pentru a mentine glicemia si fructe oleaginoase, dar nu mai mult de o ceasca pe zi de fructe oleaginoase.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: