Piramida alimentatiei sanatoase - ce punem in farfurie?

Piramida alimentatiei sanatoase - ce punem in farfurie?
Kudika
23 Octombrie 2013

Alimentatia si hidratarea sunt nevoi fiziologice indispensabile, dar stim oare cum sa alcatuim farfuria sanatoasa si cum sa ne hidratam optim?

”Exista categorii de persoane care ar trebui sa fie extrem de atente in ceea ce priveste hidratarea, deoarece este posibil sa aiba nevoie de crestere a aportului de lichide, iar aici vorbim despre cei care sufera de boli renale sau infectii urinare joase, sugari si copii mici, femeile insarcinate sau care alapteaza, cei care desfasoara activitati fizice intense. De asemenea, hidratarea este esentiala in conditii de temperatura ridicata, in curele de slabire si in caz de febra, varsaturi sau diaree, mai ales la copii.”, a atras atentia in cadrul evenimentului dr. Rodica Tanasescu, presedinte Societatea Nationala de Medicina Familiei.

Sursele de apa sunt cele prezente in bauturi, dar si cele prezente in alimente. Apa, ceaiurile, infuziile de plante, sucurile, legumele, supele, laptele, iaurtul sunt surse esentiale pentru asigurarea necesarului zilnic de lichide.

Peste 50 de medici de familie au luat parte la a treia editie a evenimentului, organizat la Bucuresti, in data de 18 septembrie 2013.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:


Setari Cookie-uri