Lumea este intr-o continua cautare a regimului alimentar perfect, care sa le asigure sanatatea si totodata sa nu ingrase, sa le asigure energia dar sa nu fie foarte caloric, sa intareasca sistemul imunitar si sa protejeze impotriva bolilor, sa fie delicios si variat, cu cat mai putine efecte adverse etc.

21 de lucruri pe care restaurantele fast food ni le ascund

Femeile sunt foarte sensibile in ceea ce priveste alimentatia si aceasta din multe motive: dietele excesive pentru eliminarea surplusului de kilograme (femeile sunt mai predispuse la ingrasare decat barbatii chiar si datorita masei musculare mai mici, aceasta consumand multa energie), datorita normelor de frumusete impuse de societate, datorita predispozitiei catre boli canceroase si cardiace, datorita metabolismului si ciclului menstrual cand necesita o anumita alimentatie si au de asemenea anumite pierderi, datorita balantei hormonale sensibile etc.

Atunci cand vorbim de alimente “rele”, este foarte greu sa le exemplificam pe toate. Mai mult, unele alimente cu potential negativ sunt doar partial nocive, in sensul ca este recomandat consumul lor moderat, dar nu exagerat. Pana si grasimile animale despre care s-au afirmat cate si mai cate sunt benefice intr-o anumita masura, fara ele fiind dificila obtinerea unor lipide si absorbtia unor vitamine.

Am dedicat acest articol femeilor ci nu am vorbit la general despre alimentele si bauturi cu potential nociv pentru ca acestea sunt cele mia predispuse dezechilobrelor alimentare.

1. “Gustul dulce, din care doar putin mai mult decat putin este mult prea mult.” - Shakespeare. Organismul are nevoie de zahar, de glucoza, pentru a functiona in limitele optime. Se stie ca principalul “combustibil” al creierului este glucoza. Insa... nu intotdeauna dulcele este bun si ma refer la asocierea zaharului cu grasimi. Aceasta combinatie nociva este deosebit de delicioasa si o gasim in prajituri, in torturi, creme, frisca, ciocolata etc. Aceste alimente nu sunt intotdeauna nocive, ci doar atunci cand sunt consumate zilnic. Insa puteti manca de cateva ori pe saptamana astfel de dulciuri, in rest zaharul il consumati mai ales din fructe.

2. Dovleceii si castravetii se pare ca nu trebuie consumati in exces mai ales de catre femeile care alapteaza. Dovleacul poate provoca micutilor dispepsie, castravetii le provoaca diaree si dureri de stomac.

Top 5 Alimente care iti tin COLESTEROLUL in frau de sarbatori
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: