Mancati de cinci ori pe zi

In zilele noastre tot mai multe boli apar datorita ritmului alert si haotic de trai, multe probleme de sanatate avand la baza o alimentatie necorespunzatoare, nociva in timp pentru organism.

Concluzionand, mancand putin, stomacul nu se dilata excesiv, foamea este inhibata devreme, la cantitati mici de alimente. Insa pentru a nu avea deficite alimentare, aceste mici mese trebuie sa fie dese. Sa va ofer un contraexemplu. Sunt persoane care afirma “manac o data pe zi si tot iau in greuatte”. Cum se intampla aceasta? Organismul, daca nu este hranit suficient, considera ca aintrat intr-o criza de alimentatie si incepe sa “puna de-o parte”, in depozite adipoase, tot ce poate acumula. Intr-un metabolism normal organismul nu are tendinta de a depozita in exces nutrientii.

Alimente sanatoase

Este recomandat sa incercati pe cat posibil evitarea mancarii din oras, fripturile de porc, salatele cu sosuri de maioneza, supele cremoase, painea alba (se prefera cea integrala), sosurile. Este de preferat sa consumati salate fara sosuri si carne de pui, vita sau peste la gratar. Inlocuiti maioneza din salate cu condimente, spre exemplu lamaie, otet, ceapa, usturoi, busuioc si alte plante aromate. Consumati la cele doua mese mici din timpul zilei (in afara celor trei principale) fructe si legume cu fibre, spre exemplu citrice, morcovi, gulii, salate etc. Evitati din salate orezul, semintele, alunele (calculate, s-a concluzionat ca o aluna are atatea calorii cat in camion de castraveti), aceste alimente fiind foarte calorice.

Retail jobs

Evitati mancarurile care contin prajeli precum si pe cele fin rafinate sau care contin zhar rafinat, acestea cresc secretia de insulina (care determina senzatia de foame si hranirea excesiva a celulelor).

Un articol de Iulia Dibu

Vizionare placuta


Kudika
28 Ianuarie 2009
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri