Noi nu va sfatuim sa mariti frecventa exercitiilor, tocmai pentru ca grupele musculare lucrate au nevoie de cel putin cateva zile pentru a se reface.

5 Sfaturi pentru a preveni depunerea grasimii in zona bratelor

Aceste exercitii necesita folosirea greutatilor. Pentru inceput, puteti lucra cu saculeti pentru incheietura mainii sau cu greutati mici, de 0,5 kg. Odata ce avansati si puteti lucra CORECT exercitiile cu un numar mare de repetari, puteti creste greutatile cu 0,5 kg.

Daca doriti sa capatati brate subtiri fara a creste volumul muscular, pastrand alura feminina a bratelor, va sugeram sa nu lucrati in serii repetate, ci intr-o singura serie aceste exercitii, cu un numar cat mai mare de ridicari in aceeasi serie.

Exercitiu pentru brate ferme: cu greutatea corpului

Va asezati ca in imagine, apoi va ridicati in brate si aliniati trunchiul cu picioarele. Coborati in pozitia initiala si reluati ridicarile. Faceti cat de multe ridicari puteti.

Acest exercitiu poate fi practicat oriunde: la birou, acasa, in deplasare. Puteti folosi orice suport pentru brate: balustrada, scaun, masa etc.

Exercitii pentru tonifierea bratelor: flotari

Va asezati ca in imagine, cu sprijin pe genunchi. Palmele le asezati sub umeri, cu degetele orientate catre piept. Este o pozitie usoara in care puteti realiza flotarile, avand sprijinul pe genunchi.

Lucrati minim 10 flotari.

Exercitii pentru tonifierea bratelor: ridicari pentru biceps brahial

Efectuati aceste exercitii stand in picioare. Faceti un numar egal de ridicari pentru ambele brate, folosind aceeasi greutate.

Ridicarea greutatii

Acest exercitiu poate fi realizat atat cu o greutate comuna, cat si cu o gantera pentru fiecare brat. Asezati bratele ca in imagine, apoi ridicati greutatea deasupra capului. Reveniti in pozitia initiala si repetati. Faceti minim 10 ridicari pentru fiecare brat sau 15 ridicari daca lucrati cu ambele brate in acelasi timp.

“Mainile sus”

Folositi greutatile si va asezati bratele ca in imagine. Ridicati bratele pana se intind coatele, apoi reveniti in pozitia initiala. Faceti minim 10 ridicari.

Va recomandam si alte exercitii din sectiunea Fitness:

7 Exercitii care te scapa de DURERILE DE SPATE

Ghidul celor 7 MISCARI care ALUNGA durerile de SPATE

Foto: exercitiul 1, exercitiul 2, exercitiul 3, exercitiul 4, exercitiul 5 - shutterstock.com

5 Tratamente NATURISTE care te scapa de CELULITA
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: