Autor: Andreea Billig

Adauga fulgi de ovaz si lapte in tava de briose. Motivul? DELICIOS

________

Te intrebi ce s-a intamplat cu bratele tale, de ce arata atat de moi? Ei bine, grasimea s-a depus treptat. Inaintarea in varsta reprezinta una dintre cauze. Dupa 20 de ani, corpul stocheaza mai multa grasime in anumite zone iar masa musculara descreste. Un metabolism lenes este un alt factor care genereaza aceasta problema. Metabolismul scade si el odata cu varsta, ceea ce inseamna mai putine calorii arse. Activitatea fizica insuficienta si lipsa sportului din stilul de viata duc la acumularea de grasime in organism, inclusiv la nivelul bratelor. Dar cum intotdeauna este mai bine sa previi decat sa repari, ti-am pregatit cinci sfaturi pentru a preveni acumularea grasimii in exces in zona bratelor.

1. Adopta o dieta sanatoasa

Evita alimentele procesate si bauturile carbogazoase. Mananca mai multe fructe si legume. Acestea iti vor da o senzatie de satietate astfel incat vei simti nevoia sa mananci mai putin. Hrana bogata in fibre va stimula metabolismul astfel incat vei arde mai multe calorii si grasimi. Iti recomandam o dieta bazata pe proteina slaba si carbohidrati cu ardere lenta.

2. Manaca portii mici

Alege sa mananci mai multe mese pe zi, impartite in portii mici, la intervale regulate.

cum sa scapi de grasimea depusa pe brate

3. Nu sari peste micul dejun

Nu sari niciodata peste micul dejun. Este prima masa a zilei si cea mai importanta. Actioneaza diferit si vei manca non-stop, pe tot parcursul zilei.

4. Bea apa

Apa este esentiala pentru metabolism. Bea un pahar cu apa cu o jumatate de ora inaintea fiecarei mese. Incepe-ti ziua cu un pahar cu apa la temperatura camerei, in care storci o felie de lamaie.

5. Bea ceai verde

O ceasca de ceai verde, organic, este perfecta pentru un inceput de zi excelent. Ceaiul verde iti da energie si stimuleaza arderea caloriilor. Bea 3-4 cesti de ceai verde pe zi pentru a stimula metabolismul.

Citeste si: 3 cure de slabire cu ceai verde

5. Fa exercitii cardio

Exercitiile cardio topesc grasimea din corp, dar si caloriile. Inotul, alergatul, clasele de fitness de tip aerob, mersul pe bicicleta, dansu si chiar urcatul scarilor pe jos intra in aceasta categorie.

Iti recomandam sa citesti si: 5 Exercitii cardio care consuma 400 de calorii

Mic dejun sanatos: TOP 3 Alimente care inlocuiesc cafeaua
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: