Kudika
10 Noiembrie 2011

Vitaminele sunt adeseori neglijate in tratamentul diverselor afectiuni. Preferam sa incercam medicamente cu efecte secundare neplacute, decat sa ajutam organismul sa revina la starea de echilibru initiala. Chiar si depresia – boala secolului nostru – poate fi prevenita si ameliorata prin alimentatie si suplimente de vitamine si minerale.

In mod natural, niacina se gaseste in migdale si seminte, carne rosie slaba, carne de peste, organe de animale (rinichi si ficat), carne de porc, produse lactate, fasole, orez, legume cu frunzele verzi, morcovi si telina.


Acidul Folic si vitamina B12

Studiile au aratat ca majoritatea persoanelor depresive au o deficienta de acid folic si vitamina B12. Mai mult, majoritatea pacientilor cu deficienta de acid folic nu raspund la tratamentul clasic cu antidepresive.

vitamina CVitamina C

Deficienta de vitamina C conduce adeseori la depresie. Oboseala cronica, imposibilitatea de a executa sarcini de rutina pot fi rezultatul unei deficiente de vitamina C. Mai mult, singurul efect secundar este ca vei tine departe gripa si raceala sezoniere.


Minerale

Manganul este necesar pentru asimilarea corecta a vitaminelor B si a viteminei C. Avand in vedere ca joaca un rol important in formarea aminoacizilor, deficitul de mangan poate provoca stari de depresie prin scaderea nivelului de serotonina si noradrenalina.

Citeste articolul integral pe Garbo.ro

Iti recomandam si alte articole pe Garbo:

Soia, un remediu oriental antic

Pastura, mai valoroasa decat polenul

Opt nuci pe zi ne scapa de doctorii!

Aboneaza-te la Newsletter-ul Healthy pentru a primi si alte informatii despre sanatate si diete.

Secretul antic impotriva depresiei
Horoscopul sufletesc: Ce te face fericit in functie de zodie

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: