Secretele suplimentelor alimentare. Recomandari by Iulia Preda

Secretele suplimentelor alimentare. Recomandari by Iulia Preda
Kudika
28 Iunie 2012

Iulia Preda ne aduce la cunostinta cateva informatii despre suplimentele alimentare: ce efecte benefice au, ce trebuie sa stim cand mergem sa le cumparam si care sunt cele mai eficiente.

Comunicat de presa

Iulia Preda, prezentatoarea emisiunii Noi sa fim sanatosi! si Weekend Gtv ale postului Giga tv este si unul dintre cei mai apreciati farmacisti de la noi, avand numeroase specializari in tara, cat si in strainatate. In urma numeoroaselor mesaje pe site ul personal, Iulia a dorit sa aduca la cunostinta publicului cateva informatii despre suplimentele alimentare: ce efecte benefice au, ce trebuie sa stim cand mergem sa le cumparam si care sunt cele mai eficiente.

suplimente alimentare

Ce trebuie sa stim despre suplimentele alimentare

“Ce trebuie sa stim despre suplimentele alimentare? Suplimentele nutritive nu fac rau, nu produc dezechilibre in organism si in nici un caz nu se ajunge la hipervitaminoza. Oricum, ele trebuie sa fie consumate corect, conform recomandarilor. In cazul In care cumparati un supliment nutritiv, verificati daca are avizul Ministerului Sanatatii si ca eticheta mentioneaza:

  • denumirea suplimentului si a substantelor active din punct de vedere nutritional sau metabolic;
  • informatiile despre consumul corect;
  • termenul de valabilitate, conditiile de pastrare;
  • faptul ca produsele fac parte din categoria suplimentelor nutritive.

Recomand ca suplimente: vitamina D (2000-5000 de UI pe zi, in special iarna), acizi grasi omega 3(2-5 grame pe zi), ceai verde 1-2 litri pe zi si un complex de vitamine si minerale.

suplimente alimentarePentru cei care fac efort fizic intens pot fi benefice suplimentele cu proteine din zer, caseina,dar si cu glutamine si creatina.

Pentru slabit, L-carnitina ar putea fi benefice. Evitarea zaharului, a fainii albe, a uleiului rafinat sau a margarinei ajuta in mod sigur, caci o alimentatie ce le contine nu poate fi compensate de niciun supliment.

In acelasi timp, 30 de minute de efort intens si 5 portii de fructe si legume zilnic sunt cele mai bune “suplimente” din lume pentru a preveni diabetul, cancerul sau bolile de inima.”, a declarat frumoasa prezentatoare.

Iti recomandam si articolul Ce ar trebui sa stii despre frumusetea de zi cu zi - Interviu cu Iulia Preda

Foto homepage si interior: Shutterstock

Aboneaza-te la Newsletter-ul Healthy pentru a primi si alte informatii despre sanatate si diete.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor: