3 metode prin care te poti lasa de fumat fara sa te ingrasi!

Una din principalele scuze (frecventa mai ales in randul femeilor) atunci cand vine vorba de lasatul de fumat este "Nu pot sa ma las! Daca ma ingras". Toata lumea are un unchi care s-a ingrasat 10 kile in 5 zile dupa ce s-a lasat de fumat sau un coleg de birou care si-a dublat volumul odata cu renuntarea la tutun.

Metoda nr. 2: Pacaleste-te singura!

Aceasta metoda este destinata celor care sunt dependenti mai mult de nevoia de a tine in mana tigara si mai putin de nicotina. In cazul in care nu reusesc sa renunti la obiceiul de a sta “la barfa la o tigara” sau de a savura tutunul alaturi de cafea dimineata, poti opta pentru tigarile fara nicotina. Aceasta asigura succesul renuntarii la fumat prin actiunea lor in 3 directii:

- Alinarea simptomelor in perioada renuntarii la fumat prin “inselarea” simturilor

- Controlul psihologic se restabileste mentinand gestul

Consumul de nicotina este evitat
obtinandu-se astfel detasarea de nevoia de nicotina

Noi va recomandam NTB - un dispozitiv gestual si senzorial care ajuta la ruperea cercului vicios de nicotina. Iata cum se foloseste:

Renuntati la fumat in 3 luni:
  • Prima saptamana: Incetati sa fumati tigari pe baza de nicotina, inlocuiti 2 tigari obisnuite cu 1 tigara
  • Urmatoarele saptamani: jumatate din doza obisnuita pana cand NTB va ajuta sa va lasati de fumat

Metoda nr. 3: Mesteca in gol

Simti nevoia sa mestci? Fie cum vrei tu! Dar rontatie in gol. Guma de mestecat este numai cea mai celebra varianta. Pe langa aceasta iti poti ocupa timpul si cu produse de la plafar pe baza de celuloza. Celuloza nu contine principii nutritive si favorizeaza digestia. Unde mai pui ca s-ar putea sa si slabesti putin?

Retail jobs

Vizionare placuta


Kudika
14 Septembrie 2007
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.


Setari Cookie-uri