Culorile stralucitoare sunt alese de oamenii de actiune comunicativi, extravertiti, iar cele pale de timizi, introvertiti. Culoarea afecteaza comunicarea sub urmatorul aspect: culorile calde stimuleaza comunicarea, in timp ce culorile reci inhiba comunicarea; monotonia, precum si varietatea excesiva de culoare, inhiba si-i distrag pe comunicatori.
Alte consideratii
Sfaturi:
Culorile patriotice: Puteti avea in vedere steagul national al publicului dumneavoastra tinta atunci cand faceti design-ul unui site. Diferite culori sunt considerate a fi culori patriotice in tari diferite. In cazul in care faceti design-ul unui site destinat alte tari, tineti cont ca galbenul s-ar putea sa nu aiba nici o implicatie patriotica, in timp ce verdele e o culoare ce sugereaza o mare mandrie.
Produsul: S-ar putea de asemenea sa doriti sa luati in considerare culorile naturale ale produsului pentru care faceti design-ul. Designul meniurilor contine foarte rar albastru, deoarece aceasta culoare nu se gaseste in mod natural in mancare. Oamenii tind sa asocieze tonurile pamantii cu mancarea. Alt exemplu il constituie companiile de petrol sau de energie. Benzinariile au o tendinta sa poarte culori revigorante, cum ar fi albastrul, verdele si galbenul. Acest lucru se intampla pentru a neutraliza gandurile despre poluare si alte probleme ale mediului.
- Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice.
- Cum să creezi în locuința ta un mediu primitor pentru oaspeți
- Brandul românesc Sofiaman lansează platforma Acasa merită ce-i mai bun
- Culori atractive, texturi interesante, accesorii utile. Astfel răspund stilului tău de viață dispozitivele pentru tutun încălzit
Alte influente asupra preferintelor coloristice le reprezinta problemele sociale si stilul de viata. Daca cineva este interesat de o problema sau de o cauza, persoanele respective pot sa prefere culorile asociate acelei cauze. De exemplu, un ecologist poate fi subiectiv in fata unor culori cum ar fi brunul sau verdele. Un militant al homosexualilor poate prefera culori mai vii si mai vibrante, deoarece curcubeul este folosit foarte des pentru imaginea cauzei acestora. Un crestin conservator se va inclina spre culori conservatoare cum ar fi bleu-marin si gri.
Corelatia culoare – personalitate: culoarea vestimentatiei folosita de catre o persoana ne comunica o serie de lucruri despre aceasta.
Sfat: inainte sa mergeti la un interviu, cautati sa aflati care sunt culorile companiei si care este codul vestimentar al angajatilor. Veti lasa o impresie foarte buna daca veti purta aceste culori care va vor ajuta sa va aliniati mai bine cu persoana din fata dvs.
Claudia Ignat
Sursa: informatiiprofesionale.ro