Deschide-ti inima catre copii

Deschide-ti inima catre copii
Kudika
25 Iunie 2010

Pentru o asemenea cauza nu poti da doar un deget de ajutor. E musai sa dai toata mana si chiar mai multe maini daca ai. De aceea am decis sa continuam sa susţinem proiectul Marie Curie

Comunicat de presa

In perioada 01.06.2010 - 31.08.2010 Sensiblu deruleaza impreuna cu Avene si Fundatia Sensiblu o noua etapa din campania "Deschide-ti inima catre copii". Vara aceasta 10% din vanzarile oricarui produs Avene achizitionat din farmaciile Sensiblu va fi folosit pentru dotarea completa cu aparatura medicala a sectiei de cardiochirurgie infantila de la Spitalul Marie Curie din Bucuresti.

"Avene impreuna cu Sensiblu vor dona 10% din vanzari catre Marie Curie, insa cei care vor salva cu adevarat vietile nou nascutilor cu malformatii cardiace sunt cei care au incredere in produsele noastre - dedicate 100% ingrijirii pielii sensibile. De mai bine de 20 ani, brandul Avene s-a implicat in foarte multe campanii sociale: an de an lupta impotriva cancerului de piele si depune toate eforturile sa fie alaturi de copiii care sufera de dermatita atopica, toate acestea alaturi de consumatorii sai de pe intreg globul. In Romania, in aceasta vara, cei care vor alege Avene o vor face din tot sufletul, pentru ca astfel isi vor putea „Deschide inima catre copii", declara Alexandra Bucura, Brand Manager Avene.

malformatii cardiace“Pentru o asemenea cauza nu poti da doar un deget de ajutor. E musai sa dai toata mana si chiar mai multe maini daca ai. De aceea am decis sa continuam sa susţinem proiectul Marie Curie si ne bucuram sa avem alaturi brandul Avene,” declara Cristina Horia, Director Executiv al Fundatiei Sensiblu.

Programul de strangere de fonduri a debutat in mai 2009, prin campania “Deschide-ti inima catre copii”. Cu ajutorul clientilor care au cumparat inima antistres – simbolul campaniei aflat in toate farmaciile Sensiblu - au fost donate 58 de echipamente medicale necesare pentru infiinţarea secţiei de chirurgie infantila a Spitalului Marie Curie din Bucureşti in valoare de 50.000 euro. Succesul campaniei “Deschide-ti inima catre copii” a fost recunoscut si oficial in cadrul Galei Societatii Civile, editia 2010 prin acordarea premiului al III-lea la categoria Sanatate.

Vizionare placuta

Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.




Setari Cookie-uri