Setari Cookie-uri

Ceaiul verde se reinventeaza

Lipton a lansat pe piata din Romania o inovatie in gama de ceai verde si ceai alb, in formatul unic pliculete piramidale. Inovatia pe care brandul Lipton o propune este aceea de a oferi consumatorilor sai toate beneficiile ceaiului verde si alb alaturi de un gust delicat, lipsit de tenta amaruie cu care aceste ceaiuri sunt asociate in mod obisnuit.

“Ceaiul verde si ceaiul alb Lipton reprezinta unele dintre putinele ceaiuri de pe piata care respecta in totalitate cerintele de productie si de ambalare, astfel incat proprietatile plantelor nu sunt deloc afectate.” mentioneaza prof. dr. Gheorghe Mencinicopshi.

“De peste 100 de ani pe piata ceaiului, Lipton ofera consumatorilor sai mai mult decat ceai; ofera experiente noi pe care acestia le pot trai in fata unei cesti aromate, precum si pasiunea pentru bautura cea mai savurata de oameni din intrega lume, in afara de apa. Ne bucuram sa venim in intampinarea consumatorilor cu un gust mai delicat, fara gustul amarui cu care ceaiul verde era pana acum asociat, dar pastrand aceleasi beneficii pentru sanatatea noastra.”, a declarat Daniel Barbulescu, Manager Categorie Ceai Lipton.

Vizionare placuta


Kudika
20 Ianuarie 2011
Echipa Kudika
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:

Ti-a placut acest articol?

Aboneaza-te pe Kudika pentru a primi articole similare.