Danone Romania lanseaza "Activia Gustare de seara", o combinatie de iaurt Activia consistent cu fulgi de migdale si fructe - un produs gustos si satios, fara multe calorii.
“Activia Gustare de seara” beneficiaza de un suport de marketing puternic prin reclama TV, promovare in social media, evenimente, degustari in magazine si proiecte speciale.
Prezenta pe piata din Romania din anul 2001, Activia include astazi 16 sortimente si este cea mai cunoscuta marca de iaurt. 20% dintre femeile din mediul urban mentioneaza Activia, atunci cand sunt intrebate ce marca de iaurt le vine in minte prima oara. Gama Activia este una dintre cele mai de succes marci internationale ale Grupului Danone, fiind consumata in peste 70 de tari.
Pe langa bacteriile de fermentare obisnuite din iaurt, fiecare portie de Activia aduce mai mult de 5 miliarde de bacterii probiotice Bifidus Actiregularis. Consumat regulat, Activia ajuta la imbunatatirea confortului digestiv, important pentru o stare generala de bine.
Noul Activia Gustare de seara, iaurt consistent cu fulgi de migdale si fructe aduce organismului proteine, carbohidrati, grasimi. O portie de 150g are 158 kcal, reprezentand 8% din necesarul zilnic estimat.